رییس سازمان حج وزیارت كشورمان از بازگشت ۸۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از كربلای معلی به ایران اسلامی خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پایگاه اطلاع رسانی حج سعید اوحدی، رییس سازمان حج وزیارت كشور از بازگشت ۸۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از كربلای معلی به ایران اسلامی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۰ هزار زائر به صورت هوایی و ۷۰۰ هزار زائر به صورت زمینی وارد كشور شده‌اند.

رییس سازمان حج وزیارت كشورمان از بازگشت ۸۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از كربلای معلی به ایران اسلامی خبر داد و وضعیت مرزها را بسیار خوب ارزیابی كرد و افزود: از این تعداد ۱۰۰ هزار هوایی و ۷۰۰ هزار زمینی وارد كشور شده‌اند


وی كه به صورت آنلاین مرزهای كشور را رصد می‌كرد، اظهار داشت: در تماسی كه صبح امروز با مدیران حج وزیارت خوزستان و ایلام داشتم، اعلام كردند كه وضعیت مرزها روان است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و همچنین اتوبوس به اندازه كافی در مرزها مستقر شده اند.

رییس سازمان حج وزیارت كشور از فراهم كردن امكانات تغذیه‌ای و تداركات در تمامی مرزها خبر داد و گفت: خوشبختانه امكانات تغذیه و تداركات كافی در مرزها وجود دارد و در حال حاضرظرفیت پذیرایی برای ۷۰۰ هزار نفر در مهران ایجاد شده است، این در حالی است كه طبق پیش بینی‌های طی امروز و فردا ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار زائر از مرز مهران وارد كشور خواهند شد و ما دو برابر این ظرفیت امكانات فراهم كرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین امكانات درمانی و پزشكی مورد نیاز برای زائران اربعین حسینی در مسیرهای بازگشت فراهم شده است و جمعیت هلال احمر كشورمان نیز به صورت شبانه‌روزی در مرزها به صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازند.

اوحدی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس راهور، تصریح كرد: خوشبختانه پلیس راهور در این مدت مدیریت خوبی را انجام داد و سبب شد تا وضعیت مرزها روان شود و هم‌اینك هیچ ترافیك سنگینی را شاهد نباشیم.

انتهای پیام

برچسب ها: زائر ، اربعین ، بازگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار