عاصم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بخشنامه تشکل‌های دانشگاه آزاد کمک شایانی برای حل مشکلات دانشجویان است

دبیر اتحادیه سوم دانشگاه آزاد گفت: بخشنامه‌هایی که حمایت و همکاری بیش از پیش مسئولان را در پی دارد، موجب می‌شود فعالان دانشجویی بتوانند با فراغ بال به وظایف خود که همانا نقد و مطالبه‌گری است عمل کنند.

"کیوان عاصم" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بخشنامه‌ تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد که اخیرا از سوی میرزاده ابلاغ شده است، اظهار داشت: این بخشنامه شامل بندها و مواردی است که موجب افزایش اشتیاق دانشجویان جهت عضویت در تشکل‌ها و قوت قلبی در دل اعضای تشکل‌های دانشجویی خواهد بود. چرا که دانشجویان می‌توانند در قالب این نهادهای دانشجویی به پیشبرد اهداف مقدس نظام و انقلاب کمک کنند.

دبیر اتحادیه سوم دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه بخشنامه جدید تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد کمک شایانی برای حل مشکلات تشکل‌هاست، اضافه کرد: وجود چنین بخشنامه‌های حمایتی که همکاری بیش از پیش مسئولان را در پی دارد، موجب می‌شود فعالان دانشجویی بتوانند با فراغ بال به وظایف خود که همانا نقد و مطالبه‌گری است عمل نمایند تا موجب شکوفایی فرهنگی دانشگاه شوند.

دبیر اتحادیه سوم دانشگاه آزاد با بیان اینکه فلسفه وجودی تشکل دانشجویی، پویایی و ایجاد شور و نشاط در فضای دانشگاه است، اظهارداشت: با چنین حمایت‌هایی می‌توان به تربیت مدیران لایق برای آینده پرداخت. چرا که دانشجویان امروز مدیران فردای این کشور را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بخشنامه ، دانشجویان ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار