مرادی: ایجاد پایگاه‌های ورزشی از کارهای بلند مدت‌مان است

رییس کمیته و دبیر کل فدراسیون قایقرانی گفت: بخشی از کارهای دراز مدت قایقرانی ایجاد پایگاه‌های ورزشی در استانهای کشور است.

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ایران و چند کشور دیگر در دنیا رشته روئینگ را در قالب فدراسیون قایقرانی تشکیل داده‌اند و هدف از این رشته حفظ استعدادها  و آمادگی قهرمانان در آبهای آرام است تا بتوانیم خودمان را برای کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.

وی افزود: بخشی از کار دراز مدت ما ایجاد پایگاه‌های ورزشی در چند استان برای خانم‌های و آقایان است و مربیان تیم ملی برای اولین بار در استانها مشغول به کار شده‌اند تا به ورزشکاران بومی آموزشهای لازم را بدهند.

مرادی در ادامه تصریح کرد: با ایجاد مسابقات کشوری امیدواریم که بعد از سالها بتوانیم انگیزه‌ای ایجاد کنیم که ورزشکاران با روحیه و انگیزه بیشتر تلاش کنند و بتوانیم استعدادهای فدراسیون را شناسایی کنیم و پشتوانه ای جهت این ورزش ایجاد کنیم.

رییس کمیته و دبیر کل فدراسیون قایقرانی در ادامه تاکید کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی از 11 آذر ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد و ورزشکاران در بهمن ماه راهی اسپانیا خواهند شد همچنین از اول آذر مسابقات شروع شد و توانستیم در کاپ 2 آسیا شرکت کنیم و در قالب تیم ملی موفق به کسب مدال نقره سنگین وزن از طرف نازنینهای ملائی و سبک وزن روئینگ را مهسا جاور به دست آورد و جالب بود که رقیبان ورزشکاران بانوان روئینگ همان رقبای مسابقات ما کاسای اندونزی در بازیهای اینچئون بودند.

مرادی در ادامه اظهار داشت: فدراسیون در رشته روئینگ آقایان برای برگزاری اردوهای تیم ملی به توافق رسیده است و لیو مربی چینی تا هفته سوم آذر ماه وارد ایران خواهد شد و با ورزشکاران برجسته مردان روئینگ در تهران و بعد در سفری به چین شروع به کار خواهد کرد.

وی بیان داشت:اردوی تدارکاتی زمستانی قبل از پایان سال در بهمن برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون از ورزشکاران آبهای آرام احمدرضا طالبیان و احمد احمدی در رشته بادبانی در اردوی خارج از کشور به مدت 2 هفته هستند و 2 ماه و 15 روز دیگر این اردوی برون مرزی ادامه خواهد داشت.

مرادی در خصوص رشته رفتینگ اظهار داشت: این رشته در اصفهان علاقمندان زیادی دارد چون رشته‌ای تفریحی ورزشی است در تلاشیم و استانهای مستعد در این رشته را فعال کنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مرادی ، قایقرانی ، رویینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار