زنجان؛

حضور 50 اکیپ در طرح زمستانی پلیس راه زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان از حضور و فعالیت 50 اکیپ پلیس به صورت شبانه روزی در طرح زمستانی پلیس راه استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان این مطلب گفت :با توجه به شروع فصل سرما و اینکه جاده های این استان بعنوان جاده های مواصلاتی و ترانزیتی مرکز و شمال غرب کشور هستند نیازمند پیش بینی های لازم در ارائه خدمت مطلوب به هموطنان است.

شیر محمدی با بیان اینکه 40 تا 50  اکیپ در طرح زمستانی امسال حضور دارند ادامه داد:طرح زمستانی پلیس راه و یگانهای امدادی از 19 آذر ماه امسال آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اکیپ‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی به صورت سیار و ثابت در محورها حضور دارند ولی اکثر این اکیپ‌ها اقدام به گشتزنی می‌کنند تا در صورت نیاز به هموطنان امدادرسانی لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه اکیپ‌های پلیس راه به صورت میانگین 200 تا 300 ماموریت امدادرسانی انجام می‌دهند، افزود: این امداد رسانی شامل کمک به بستن زنجیر چرخ ،بو کسر کردن ماشینهاو ...می باشد.

شیرمحمدی اشاره کرد: مسافران می توانند با شماره 33791520 اطلاعات مربوط به راه‌های استان را کسب کنند و یا از آنها کمک بخواهند.

وی با توصیه به مسافران و رانندگان برای داشتن آگاهی از وضعیت جاده ها قبل از آغاز سفر خاطر نشان کرد : به همراه داشتن زنجیر چرخ، داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی، و بازدید از خودرو قبل از حرکت باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: زمستان ، پلیس ، زنجان ، 50 اکیپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.