ایلام؛

آغاز بازگشت زائران از مرز مهران به کشورمان

با پایان یافتن مراسم اربعین حسینی موج بازگشت زائران به کشورمان از مرز مهران آغاز شده و به همین منظور تمام مسئولین و دستگاه‌های خدمات رسان تمامی امکانات و تمهیدات را برای تسهیل در بازگشت زائران به داخل کشور و شهرهای مختلف اندیشیده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ فرماندار مهران  از آمادگی کامل برای اسکان و پذیرایی روزانه 20 هزار زائر در این شهرستان خبر داد و افرود: غذای گرم  برای ناهار و شام از سوی مردم و خیرین تدارک دیده شده و میان زائران توزیع می‌شود.

ناصری همچنین از راه اندازی قرارگاه ترافیکی اربعین حسینی از سوی پلیس راهور ناجا در نزدیکی پایانه مرزی خبر داد و گفت: همه ارگان‌های دولتی، اجرایی، نظامی و انتظامی با این قرارگاه بمنظور تسهیل در بازگشت زوار همکاری دارند.

مدیرعامل شرکت اتوبوس رانی ایلام و حومه درباره حمل ونقل و جابجایی زائران گفت: با همکاری اتحادیه اتوبوسرانی درون شهری و سازمان همیاری شهرداری های کشور سه هزار دستگاه اتوبوس عمومی تا این لحظه کار جابجایی زوار از مرز تا داخل شهر مهران را بر عهده دارند.

بگفته اسماعیلی این تعداد  اتوبوس درون شهری از شهرهای ساوه،اراک، زنجان، قزوین و استان های همسایه ایلام به مرز مهران اعزام شده اند.

اسماعیلی ادامه داد:به علت جابجایی زوار از مرز به داخل شهر مهران در دو روز آینده به جز سرویس های دانشگاهی ، اتوبوس های حمل و نقل درون شهری فعالیت خود را در شهرستان های محل خدمت خود را لغو و فقط در پایانه مرزی مهران اقدام به جابجایی مسافران اربعین می‌کنند.

همچنین فرمانده پلیس راه استان ایلام از ممنوعیت تردد کامیون ها و خودروهای سنگین باری در مسیر ایلام مهران تا اطلاع ثانوی خبر داد.

همچنین با همکاری استانداری ایلام و شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان 30 هزار لیتر سوخت برای اتوبوس های دورن شهری مستقر در مرز تامین شده است.
 

انتهای پیام/ش
برچسب ها: ایلام ، بازگشت ، زائران ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.