هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندو با برگزاری 6 دیدار و برتری مدعیان قهرمانی عصر یکشنبه 23 آذرماه در خانه تکواندو تهران خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته چهارم دور رفت لیگ برتر تکواندو تیم دانشگاه آزاد اسلامی پرافتخارترین تیم لیگ برتر تکواندو  6 بر 2 از سد تیم تازه وارد بانک شهر گذشت.

پاس قوامین پنج بر سه مغلوب تیم شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی شد و استیل البرز هم با همین نتیجه شهرداری شهر اندیشه را برد.

اما در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر استیل البرز 6 بر 2 پاس قوامین را برد، شهرداری ورامین پنج بر سه بانک شهر را شکست داد و بازی تیم های جوانه و دانشگاه آزاد هفت بر یک به سود دانشجویان به اتمام رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی با دو بردی که بدست آورد با 12 امتیاز صدر جدول را از شهرداری ورامین گرفت.

در بخش بهترین ها نیز پیام خانلرخانی از شهرداری ورامین و وحید عبدالهی از استیل البرز به عنوان بهترین مربیان، جلال خدامی از استیل و محمد کاظمی از پاس به عنوان بهترین بازیکنان، غلامرضا عمرانی از شهرداری اندیشه و داریوش ارشدی از جوانه به عنوان بهترین سرپرستان و شهرداری اندیشه و ورامین به عنوان تیم اخلاق دو هفته انتخاب شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار