پیروزی 2 بر صفر چلسی مقابل هال سیتی نتوانست چندان ژوزه مورینیو را خوشحال کند و آقای خاص معتقد است شاگردان وی در این دیدار چندان ویژه نبودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یاهو اسپرت دیدار تیمهای چلسی و هال سیتی از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با حساب دو بر صفر به سود آبی‌پوشان تمام شد و اختلاف امتیاز چلسی با منچستر سیتی در جدول رده بندی همان سه امتیاز باقی ماند.

مورینیو در پایان این بازی گفت: بازیکنان چلسی خوب بازی کردند اما نمایش ویژه‌ای از آنان ندیدیم.

از آن بازیهایی نبود که هواداران را به وجد آورد ، هر چند پیروز شدیم اما مثل این بود که همه در انتظار یک نمایش ویژه از سوی تیم صدر نشین جدول رده بندی هستند.

مورینیو در ادامه افزود: همه بازیکنان در سطح خوبی بازی کردند اما تکرار می‌کنم هیچکدام ویژه نبودند، عملکرد دیگو کاستا قابل تقدیر است، از او راضی هستم، البته نه به دلیل گلی که به ثمر رساند بلکه به دلیل جایگیریهای مناسبش در زمین. او تحرکی به تیم اضافه می‌کند که همه را به حرکت وا می‌دارد.

** آزارد در آستانه تمدید قرارداد با چلسی

ادن آزارد هافبک پرتلاش چلسی زننده یکی از دو گل دیدار مقابل هال سیتی بود. ژوزه مورینیو نقش او را در تیم بسیار پررنگ توصیف کرده و گفت: از گلزنی آزارد تعجب نکردم. او بازیکنی است که حتی مقابل یک تیم کاملاً تدافعی مانند هال سیتی هم می‌تواند راهی به سمت دروازه پیدا کند. پیش  از بازی به مهاجمان و هافبک‌ها گفتم با خط دفاعی فشرده مواجه خواهید شد. از آنان خواستم فضایی بین 3 مدافع و 2 هافبک رو به عقب بیابند و آزارد به همراه دیگو کاستا موفق به انجام این کار شدند.

مورینیو در ادامه افزود: قرارداد آزارد به زودی تمدید می‌شود.اطمینان دارم ملی‌پوش بلژیکی هم راضی به ماندن است.

لازم به ذکر است، قرارداد آزارد و باشگاه چلسی تا سال 2017 اعتبار دارد اما توانایی‌های بالای این بازیکن موجب شد سران باشگاه به وی پیشنهاد امضا قراردادی جدید به مدت 5 سال ارائه دهند. در این قرارداد دستمزد هفتگی آزارد 200 هزار پوند در نظر گرفته شده است.

دو باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه و رئال مادرید اسپانیا هم مایل به جذب ملی‌پوش بلژیکی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: چلسی ، امتیاز ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار