بازیکن باشگاه چلسی معتقد است که تیمش توانایی بازگشت به نوار شکست ناپذیری را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه چلسی در ادامه رقابت‌های لیگ پریمیر روز شنبه به مصاف باشگاه هال سیتی می‌رود، بازی که برای آبی پوشان لندن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

شاگردان خوزه مورینیو که هفته پیش را با باخت 2بر1 برابر نیوکاسل پشت سر گذاشته‌اند و پس از 23 بازی بدون شکست چنین نتیجه‌ای را دریافت کردند بر این باور هستند که باز هم می‌توانند به نوار پیروزها و شکست ناپذیری‌ها بازگردند و برتری با سه گل برابر اسپورتینگ لیسبول در لیگ قهرمانان اروپا شاهد این مدعا است.

گری کیهیل بازیکن باشگاه چلسی در این خصوص گفت: برایمان بسیار مهم است که سیر و روند همیشگی‌مان بازگردیم چرا که ما پایان فصل می‌خواهیم در صدر جدول قرار بگیریم و باشیم، هم اکنون هم باید ببینید سیتی تا چه اندازه به تیم ما نزدیک شده است، حتی وقتی که در قالب یک تیم شکست ناپذیر ظاهر می‌شویم. ما در این خصوص می‌اندیشیم و می‌دانیم تا چه اندازه باید تلاش کنیم تا بتوانیم به شرایط شکست ناپذیری خود بازگردیم و چیزی که مردم در خصوص خوب بودن ما تا چه حد صحت می‌کنند، ما هم اکنون با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داریم در حالیکه بازی‌های زیادی داریم تا آنها را به اتمام برسانیم. چرا که راهی که سرمربی ما آن را انتخاب کرده ما را به تیم شکست ناپذیر تبدیل کرده است و نگه داشتن و بودن در این مسیر بسیار سخت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کهیل ، چلسی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار