به منظور خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی و نگهداشت شهر کربلا، خدمات‌رسانی نیروهای خادم شهرداری منطقه یک همراه با سایر نیروهای شهرداری تهران تا بعد از اربعین ادامه دارد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه، با اعلام خبر فوق اظهار داشت : بیش از 90 نفر از نیروهای انسانی خدمات شهری شهرداری منطقه یک با هدف نگهداشت شهر کربلا و خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی به این شهر اعزام شدند و در حال فعایت هستند.

وی گفت: حضور موثر نیروهای شهرداری تهران در قبل و بعد از مرزهای کشور عراق در زمینه خدمت رسانی به زائرین حرم حسینی(ع)، نشان دهنده عشق و ارادات نیروهای خدوم شهرداری تهران است که به صورت شبانه روزی از ده روز قبل تا سه روز بعد از اربعین حسینی و به مدت 13 روز به وسیله خادمین اعزامی شهرداری تهران به زائران حرم امام حسین(ع) امکانات رفاهی، فرهنگی و درمانی ارائه می دهند و نیروهای شهرداری منطقه یک نیز در کنار سایر همکاران خود به نگهداشت، پاکیزگی و رفت و روب شهر کربلا مشغولند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک خدمات رسانی شهری در دهه آخر صفر در شمال تهران را هم از اقدامات در حال اجرا دانست و گفت: تا پایان ماه صفر و همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و آفتاب هشتم امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، با توجه به حضور عزاداران حسینی در مساجد و اماکن متبرکه سطح منطقه از جمله مرقد مطهر امامزاده صالح(ع) و امام زاده علی اکبر(ع)و... خدمات بهینه در حوزه های بهداشتی و نظافتی به عزاداران حسینی، ارائه و  معابر منتهی به امامزاده ها، تکایا ، حسینه های عزاداری، مساجد و... شست و شو و پاکسازی می شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نگهداشت ، کربلا ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار