بازگشایی مسیرخط لوله انتقال نفت مارون به طول 700 متر

بهمنی گفت: با همکاری اهالی روستای سلطان آباد از توابع شهرستان رامهرمز استان خوزستان مسیر خط لوله به طول 700 متر در مجاورت این روستا آزاد و قابل تردد گردید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان، کریم بهمنی رئیس ترابری این شرکت گفت: از ابتدای بهره برداری از این خطوط تاکنون به دلیل عبور این خط از میان زمین های کشاورزی اهالی روستا، با احداث جاده کنارگذر خطوط انتقال نفت مارون به شدت مخالفت می شد که با مراجعات متعدد به مسئولین روستا و تشریح اهمیت احداث راه کنارگذر برای خطوط لوله و اهالی محل سرانجام اکثریت مردم این روستا بدون دریافت هیچگونه مطالباتی با احداث این جاده از میان زمین های کشاورزی خود موافقت کردند.

بهمنی که فرماندهی بسیج انتقال نفت منطقه اصفهان را نیز برعهده دارد افزود: به اتفاق مسئول ترابری سنگین، چند جلسه مشترک با رئیس شورا، دهیار، فرمانده پایگاه بسیج سلطان آباد و همچنین مالکین زمین های کشاورزی برگزار شد که با موافقت این عزیزان بلافاصله عملیات راه سازی در این منطقه اجرا شد.

وی بیان داشت: طی این عملیات با حمل بیش از 140 کامیون شن، نسبت به تسطیح و بازگشایی مسیر خط اقدام و جهت تسهیل آبیاری زمین های کشاورزی 4  عدد لوله مستعمل جهت مسیر آبرو کار گذاشته شد .

رئیس ترابری منطقه اصفهان بیان کرد: با احداث این جاده به ارتفاع 70 سانتی متر و عرض 6 متر امکان دسترسی همکاران و کنترل مسیر که قبلاً با دشواری مجبور به دور زدن آن بودند مهیا شده است.

دهستان سلطان آباد با 21 روستای کوچک و بزرگ و جمعیتی بالغ بر 4939 نفر از توابع شهرستان رامهرمز استان خوزستان و مسیر مراکز انتقال نفت شماره 2 و 3 مارون قرار دارد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار