دوره آموزشی مدیریت استرس با هدف ارتقای آگاهی کارکنان در مرکز انتقال نفت قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران، مسئول آموزش این منطقه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را افزایش آگاهی کارکنان در مدیریت استرس بیان کرد.  

یوسف یعقوبی گفت: کارکنان با حضور در این دوره با مهارتهایی از جمله آگاهی دقیق از واکنش بدن به استرس، داشتن اطلاعات درست درباره عوامل جسمی، ذهنی، هیجانی و معنوی در ارتباط با استرس، استفاده از انواع روش‌های مقابله ای مناسب برای از میان برداشتن استرس و موضوعاتی از این قبیل آشنا شدند.

وی افزود: در این دوره همچنین به بررسی مشکلات و معضلات استرس شغلی و راهکارهای مرتفع نمودن آن مبادرت شد و در پایان نیز دبیر کمیته بهداشت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی (مهندس یعقوبی) اهداف تشکیل این کمیته را برای کارکنان این واحد ارائه نمود . 

مسئول آموزش منطقه در ادامه خاطرنشان کرد: تعریف استرس، علل ایجاد استرس در افراد، موقعیتهای استرس برانگیز ، تفاوت افراد در نشان دادن استرس، آموزش راه کارهای عملی و مناسب جهت مدیریت استرس از جمله موارد آموزش داده شده در این دوره آموزشی بود که از سوی مدرسین مجرب در این زمینه آموزش داده شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار