مشهد؛

آمادگی سازمان اتوبوسرانی مشهد برای خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از آمادگی این نهاد برای خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد؛هادی عطار زاده طوسی عنوان کرد:سرویس دهی ویژه سازمان اتوبوس رانی مشهد از جمعه آغاز و تا دوم دی ادامه خواهد داشت که طبق آن ساعت کاری اتوبوس های مشهد تا ساعت ۲۲ و ۳۰ افزایش خواهد یافت.

وی  بااعلام اینکه ۳۵۵ دستگاه اتوبوس را برای حمل و نقل زائران در دهه پایانی صفر در نظر گرفته ایم،  افزود :در این مدت تمامی خط های اتوبوسرانی به ویژه سرویس ها منتهی به حرم فعال خواهد بود.

عطارزاده  از استقرار ۵۰ اتوبوس در مبادی ورودی شهر خبر داد و گفت: این تعداد از اتوبوس ها برای انتقال زائرین پیاده که به شهر مشهد می رسند در این مکان ها مستقر خواهند شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: ۱۰۸ عامل نظارتی سازمان اتوبوسرانی در اطراف حرم مطهر رضوی در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران مستقر می شوند ضمن اینکه ۱۸ دستگاه اتوبوس امدادی نیز برای تعمیر اتوبوس هایی که در شهر خراب می شوند آماده شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان تاکسیرانی مشهد نیز آمادگی این نهاد را برای خدمت رسانی به زائران مثبت ارزیابی کرد و گفت: اکنون در اطراف حرم رضوی 1000دستگاه تاکسی وجود دارد که در ایام پایانی ماه صفر این تعداد به هزار و ۵۰۰ عدد خواهد رسید.

محمدپور افزود: همچنین یکصد دستگاه تاکسی ون برای پوشش دهی رفت آمد زائران در نظر گفته شده و  هزار ۳۰۰ دستگاه تاکسی دیگر نیز به خطوط مبادی ورودی شهر  اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام مرخصی های رانندگان تاکسی های بیسیم مشهد لغو و ۳۰ گشت تاکسیرانی با ۲۰۰ بازرس عملکرد رانندگان سازمان تاکسیرانی نظارت خواهند کرد.

محمدپور اظهار داشت: همچنین ۱۵ مکان را برای رسیدگی به شکایات و اشیای جامانده در تاکسی در نظر گرفتیم و در مجوع آمادگی کامل در جهت خدمت رسانی به زائران رضوی را داریم.

وی عنوان کرد:روزانه یک میلیون و دویست هزار سفر درون شهری در مشهد انجام می شود و در ایام دهه آخر صفر نیز هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان تاکسیرانی مشهد بیان کرد: نرخ کرایه ها در شهر با تاکسیمتر انجام شده و با رانندگان متخلف نیز برخورد خواهیم کرد، ضمن اینکه از مردم می خواهیم تا در صورت بروز مشکل آن را با سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.