مشهد؛

ساماندهی تمامی پایانه‌های نیمه متمرکز خراسان رضوی در دهه پایانی صفر

سرپرست پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: به منظور ساماندهی هرچه بهتر زائران دهه پایانی صفر در مشهد از ظرفیت تمامی پایانه‌های نیمه متمرکز خراسان رضوی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ مهدی علوی مقدم با اعلام اینکه تعداد زائرانی که امسال همزمان با دهه آخر صفر در مشهد مقدس حضور دارند، حدود یک و نیم میلیون زائر و مسافر پیش بینی شده است؛ اظهار کرد: به این منظور ایستگاه سوار کلات، حافظ و سه راه شاهد خدمات ورود و خروج سبک را به زائران ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه جابجایی مسافر در پایانه مسافربری مشهد همزمان با دهه آخر صفر حدود شش برابر روزهای عادی می باشد، گفت: در این ایام 6777 دستگاه مسئولیت خدمت رسانی به زائران حرم رضوی را بر عهده دارند. 

علوی مقدم گفت: پارسال در ایام دهه آخر صفر، 216 هزار مسافر از پایانه مسافربری مشهد بوسیله 6هزار و 777 دستگاه اتوبوس جابجا شده اند.

وی با اشاره به تمهیداتی که در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران دهه آخر صفر پبش بینی شده، گفت: در این ایام 500 دستگاه تاکسی، 75 دستگاه اتوبوس و 35 دستگاه وانت در خیابان های اطراف حرم مطهر به غیر از ناوگان موجود تردد دارند.

وی همچنین از اختصاص پارکینگ برای یک هزار و 100 خودرو در خیابان های منتهی به حرم مطهردراین ایام خبر داد و افزود:120 دوربین در مجموعه این پایانه برای امنیت، مراقبت و کنترل مسافران نیز فعالیت دارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.