عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر وضعیت سیاسی خیلی سریع مشخص نشود استعفا می‌دهم.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: من  کارمند وزارتخانه هستم و اگر قرار باشد که امنیت شغلی نداشته باشم بهتر است که از باشگاه پرسپولیس بروم.

کلانی در ادامه بیان کرد: به هر حال اگر وضعیت سیاسی سریع برطرف نشود این احتمال وجود دارد که علاوه بر من دیگر اعضای هیأت مدیره هم استعفا دهند.

وی تصریح کرد: سیاسی تنها کسی است که در این مدت از باشگاه پرسپولیس نفعی نبرده است به هر حال اگر با چنین فردی اینطور برخورد می‌شود دلیلی ندارد که من هم در باشگاه پرسپولیس حضور یابم.

کلانی در خصوص احتمال تعیین مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع صحت ندارد و سیاسی یکی، دو روز آینده آزاد و کارهای باشگاه طبق روال قبلی انجام می‌شود همچنین منتقمی کارهای باشگاه را طبق برنامه سیاسی پیش می‌برد.

وی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: فصل نقل و انتقالات تا 7 دی ماه ادامه دارد و ما تا آن موقع فرصت داریم که بازیکن جذب کنیم همچنین فدراسیون فوتبال کمال همکاری با باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات خواهد کرد.

کلانی در ادامه بیان کرد: ما از سازمان لیگ برتر خواستیم درآمد ما را بدهد تا بتوانیم در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کنیم همچنین بهروز منتقمی پیگیر نقل و انتقالات باشگاه است.

وی در خصوص اینکه با بازداشت سیاسی،‌ حامی مالی پرسپولیس کیست، بیان کرد: یک مقدار پول در حساب باشگاه وجود دارد همچنین اگر سازمان لیگ درآمد باشگاه را بدهد آن وقت می‌توانیم هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود که سیاسی شاکی خصوصی دارد،‌عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد بازداشت سیاسی به علت اختلاف مالی اسپانسر قبلی با باشگاه پرسپولیس است و سوتفاهمی که برطرف می شود همچنین اختلاف به وجود آمده بین اسپانسر و باشگاه باعث شده که سیاسی مدیر عامل باشگاه بازداشت شود به هر حال بازداشت سیاسی یک مسئله شخصی و خصوصی نیست.

وی درباره ممنوع ملاقاتی سیاسی بیان کرد: هر کسی که بازداشت می‌شود فقط بستگان نزدیکش می‌توانند به ملاقاتش بروند و افراد دیگر نمی‌توانند بر این اساس سیاسی ممنوع ملاقات نیست.

کلانی درباره احتمال در ترانسفر شدن طارمی به لیگ هلند گفت: این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و برای انتقال به تیم دیگر باید با هماهنگی باشگاه صورت بگیرد در حال حاضر باشگاه‌ هلندی با باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته است.

کلانی در خصوص وضعیت بابک حاتمی عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس علاقمند به جذب بابک حاتمی است و مقدمات حضور این بازیکن در باشگاه پرسپولیس فراهم شده و توافقات هم با باشگاه سایپا صورت گرفته است.

وی در پایان درباره زمان تشکیل جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جلسه هیأت مدیره با آزادی سیاسی در هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کلانی ، سیاسی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار