سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری بیش بازی گفت: از این جمله تکراری خسته شدیم که ما مصدوم و محروم داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: علاوه بر مصدومان و محرومانی که داشتیم دو نفر دیگر هم به ‌آن‌ها اضافه شدند که آن دو نفر کفشگری ونیلسون هستند، تقریبا نصف تیم ما مصدوم است در برابر تیم جوانی بازی داریم که انگیزه‌ی زیادی دارند،‌ امیدواریم با بضاعتی که داریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. به دلیل کمبود بازیکن از دروازه‌بان تیم امید خود استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این تعطیلات قصد داریم خود را برای نیم فصل جدید آماده کنیم و از لحاظ فنی و بدنسازی اگر مشکلی داشته باشیم تلاش می‌کنیم تا آن‌ها را برطرف کنیم، اما بعضی از مشکلات تقصیر ما نیست، خواستیم کار بابک حاتمی برای پیوستن به پرسپولیس را انجام دهیم که به دلیل مشکلاتی که وجود داشت نتوانستیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌‌ای برای آمادگی در نیم فصل دوم داشتیم که در آن دو اردوی برون مرزی داشته باشیم و لیست بازیکنانی که به آن‌ها نیاز داریم را اعلام کردم اما کار سختی در جذب بازیکن داریم و به هر حال امیدواریم تعامل خوبی میان باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان برقرار شود.

وی در خصوص عدم حضور هواداران در ورزشگاه گفت: بد شانسی ما است که امتیاز میزبانی را از دست دادیم و نمی‌توانیم هوادارانمان را رد ورزشگاه ببینیم.

وی  در خصوص لیست بازیکنان مازاد اظهار داشت: لیست بازیکنان مازادمان را آماده کردیم اما قبل از اعلام آن باید ببینیم می‌توانیم بازیکنانی که مورد نظرمان است را جذب کینم و بعد لیست مازاد را اعلام خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: من از مقامات قضایی درخواست می‌کنم که به باشگاه پرسپولیس نگاه ویژه‌ای داشته باشند، به هر حال پرسپولیس باشگاه مردمی است، هواداران از ما انتظار دارند، ما در وضعیت بحرانی هستیم و کمک کنند تا سیاسی از زندان بیرون بیاید ضمن اینکه دیروز در نامه‌ای که به کمیته‌ی انظباطی و کمیته‌ِی استیناف و شخص حسن‌زاده نوشتم خواستم تا در مورد عالیشاه و اومانا تجدید نظر کنند.

وی در خصوص حقییقی و صادقیان بیان کرد: این دو بازیکن مصدومیتشان شدید بوده و هنوز نرسیدند و بنده در علم پزشکی وارد نیستم اما این را می‌دانم بازیکنانی که مصدوم و محروم می‌َشوند پرداختی‌هایشان مثل سایر بازیکنان نخواهد بود.

وی در خصوص مسلمان بیان کرد: در مورد مسلمان نمیدانم که رفتنش به تیم‌های دیگر قطعی شده یا خیر اما از ذوب آهن درخواست کردیم که این بازیکن را به ما بدهند ولی مبلغی که باشگاه ذوب آهن به ما پیشنهاد کرد دومیلیارد تومان بود که این مبلغ فقط برای رضایت نامه‌ی این بازیکن به ما داده  شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه‌های دیگر با ما تعامل داشته باشد تا بتوانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/  

برچسب ها: پرسپولیس ، درخشان ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار