حمید درخشان بر اثر یک فعل و انفعال بزرگ، هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و کارش را با یک تساوی ناامید‌کننده برابر نفت مسجد سلیمان در تهران آغاز کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران رفتارهاي فني تيم درخشان با تيم دايي اصلاً قابل مقايسه نيست ولي با اين ابزاري كه توسط دايي جذب تيم شده، نه تنها درخشان بلكه مربيان ديگر هم قادر به نتيجه‌‌گيري نيستند، كما اينكه شخص دايي نيز نتوانست با تيمي كه بسته، كار خاصي انجام دهد. زماني كه درخشان قرار بود سرمربي پرسپوليس شود، اكثر پيشكسوتان اين باشگاه كه توسط علي دايي هميشه ناديده گرفته مي‌شدند، به حمايت از سرمربي جديد پرداخته و دايي را مربي ضعيفی قلمداد كردند. اين مسائل زمينه‌ساز افزايش اعتماد طرفداران پرسپوليس به درخشان شد.

 

رسانه‌ها نيز به آن شكل، به جنگ با درخشان وارد نشدند تا او كارش را با دو پيروزي ديگر ادامه دهد. بعد از برد در دربي، اخلاق و رفتار درخشان با پيشكسوتان تغيير كرد. او ديگر به اندازه كافي، دوستان سابق خود را تحويل نمي‌گرفت و اين موضوع باعث ايجاد سردي در رابطه او و دوستان قديمي‌‌اش شد تا اينكه پيشكسوتان باشگاه كم‌كم شروع كردند به ايراد گرفتن از تيم درخشان. اتفاقاً پرسپوليس در 3 بازي آخر خود اصلاً خوب كار نكرد که دو شكست و يك تساوي برابر تيم دسته يكي گل‌گهر در جام‌ حذفي را در پي داشت.

 

روابط هر روز سردتر مي‌شد تا اينكه برخي دوستان درخشان در تماس‌هاي تلفني شبانه‌شان، نسبت به مصاحبه‌هاي تعدادي از پيشكسوتان عليه درخشان موضع گرفته و مسائلي را رقم زدند. همين مسائل، روابط ميان سرمربي و دوستان قديمي‌‌اش را كاملاً از بين برد تا جايي كه حالا شاهد هستيم درخشان مشغول از دست دادن رفقا و حاميان قديمي خود است. ادامه اين اتفاق شايد اوضاع را بيش از اينها به ضرر درخشان كند و او را در شرايط سخت پيش رو، تنها در مواجهه با مشكلات بگذارد.

 

خبر ورزشی

برچسب ها: مشکل ، درخشان ، تماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.