به منظور توسعه امکانات ارتباطی برای زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، ستاد مدیریت ارتباطات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،این ستاد که با حضور نمایندگانی از شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و به ریاست مهندس محمود خسروی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تشکیل شد و تاکنون اقدامات متعددی را در دو بخش زیرساخت ارتباطی و بخش اپراتوری انجام داده است.
 
بر اساس این گزارش، افزایش ترانزیت کننده های ارتباطات بین الملل به مقصد کشور عراق به بیش از 12 شرکت، افزایش دو برابری لیـنک های ارتباطی، تقـویت مسـیرهای مرزی در داخل کـشور، افزایـش ظـرفیت سیگـنالینگ های بین الملل از طریق کشورهای مختلف، بهینه سازی مسیرهای ارتباطی و کنترل 24 ساعته بر کیفیت شبکه از جمله اقدامات بخش زیرساختی این ستاد می باشد.
 
همچنین نصب چهار آنتن BTS جدید در استان ایلام توسط همراه اول، افزایش کانال های ارتباطی به بیش از دو برابر توسط شرکت های مخابرات استان های ایلام و خوزستان و نصب دو سایت سیار و افـزایش کانالهای ارتبـاطی توسط شرکـت ایرانسل از اهم اقـدامات بخـش اپراتـوری این ستـاد به شـمار می رود.


انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد ، مدیریت ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار