هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان فردا پنج شنبه با برگزاری سه دیدار دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان حساس‌ترین دیدار میان تیم های ذوب آهن اصفهان و گاز تهران برگزار خواهد شد.

تیم گاز تهران مدافع عنوان قهرمانی تمام توان خود را برای حفظ صدر نشینی به کار خواهد گرفت، از طرفی ذوب آهنی که نا اینجای کار عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند به نوعی که این ذهنیت بوجود می آید، که ذوب آهنی ها به دنبال بازگشت به روزهای اوج خود هستند.

در دیگر دیدار هفته جاری تیم هیئت والیبال فارس میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی است، بازیکنان توپ گیر شیرازی در لیگ امسال تاکنون عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و با وجود بافت مقابل حریفان به هیچ عنوان از پیش بازنده نبوده و  بازیکنان تیم ها را به سختی انداخته‌اند.

دانشگاه آزادی‌ها هم در هفته گذشته مقابل تیم میزان برد خوب و شیرینی را کسب کرده‌اند از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برای شکست حریف برخوردارند.

تیم شهرداری ارومیه که به نمایندگی از قطب والیبال کشور در لیگ بانوان شرکت کرده است این هفته میزان تیم والیبال  بانوان میزان خراسان است شاگردان میترا شعبانیان که در هفته گذشته مقال تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه سه بر صفر شکست خورده بودند این هفته مقابل ارومیه ای ها به دنبال جبران ناکامی هفته قبل هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، پایتخت ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار