حسن رسولي، عضو هيات‌مديره بنياد باران با اشاره به اهداف و راهبرد اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده گفت: هدف‌گذاري اصلاح‌طلبان كسب ٢٠٠ كرسي مجلس دهم است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ عضو هيات‌مديره بنياد باران با اشاره به تجربه مثبت انتخابات ١٣٩٢ و اشاره‌يي به عبرت‌هاي تشتت اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست‌جمهوري ١٣٨٤ گفت: شاخص، محور و رهبري جبهه اصلاح‌طلبان با سيدمحمد خاتمي است و همه اصلاح‌طلبان پذيرفته‌اند كه با محوريت خاتمي در عرصه سياسي شركت كنند و خاتمي فصل‌الخطاب باشد.

رسولي با اشاره به اينكه خاتمي با سازوكار دموكراتيك و با هم‌انديشي و تصميم‌گيري جمعي با مجمع مشورتي خود كه از چهره‌هاي شاخص و از جمله احزاب و گروه‌هاي مختلف اصلاح‌طلب تشكيل شده است، به اجماع ميان اصلاح‌طلبان كمك مي‌كند، افزود: با تجربه انتخابات ١٣٩٢ اصلاح‌طلبان آموختند كه با هم حركت كنند و در صورت وحدت و هماهنگي بين اصلاح‌طلبان، پيروزي آنها تا حدود زيادي تضمين مي‌شود. عضو هيات‌مديره بنياد اميد ايرانيان ادامه داد: اصلاح‌طلبان به كرسي‌هاي مجلس به عنوان طعمه نگاه نمي‌كنند و هرگونه فعاليت انتخاباتي و نيز كانديداتوري در اين انتخابات بر اساس عقل جمعي صورت خواهد گرفت.
منبع: تابناک
برچسب ها: اصلاحات ، مجلس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار