یک شبکه آمریکایی در گزارشی نوشت در جلسه سنا نامی از مقامات دولت بوش منتشر نمی شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ام.اس.ان.بی.سی؛ این شبکه آمریکایی در گزارشی مبسوط زوایای پنهان گزارش سنا در مورد تکنیک های شکنجه در آمریکا را بررسی کرده است‎.
در گزارش این شبکه آمده است برای اولین بار و در جریان بازداشت مظنونان به همکاری با القاعده ، کلمه"شکنجه" مطرح شد. در آن زمان سیا و شخص جرج بوش معتقد بودند  این اقدامات تکنیک های پیشرفته برای بازجویی از تروریست ها است ، نه شکنجه.
این شبکه در گزارش خود آورده است دیک چنی ( معاون بوش ) و هایدن ( رئیس اسبق سیا ) معتقد بودند شکنجه مفید است.همچنین این شبکه خبری نوشته است در گزارش سنا قرار نیست نامی از بازجویان و مقامات دولت بوش منتشر گردد.همچنین سنا مدعی است کارشناسان آن از 100 نفر که مورد شکنجه بوده اند بازجویی نموده است ، اما این شبکه خبری آمریکایی ذکر می کند هیچ کس دقیقا نمی داند چه تعداد شکنجه شده اند و هیچ لیستی در این باب موجود نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیا ، بوش ، بین الملل ، امریکا ، شکنجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۳:۳۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
شبکه بی بی سی در حال گول زدن افکار عمومی امریکا در خشونت علیه رنگین پوستان و ارام کردن مردم امریکاست و برای نقشه های جدید امریکا برنامه سیا را علم کرده اند و متهم کردن دولت قبلی امریکا توسط دولت فعلی امریکا و مشغول کردن افکار مردم امریکا و جهان و البته همه میدانند دولت امریکا مسول خونهای ریخته شده در سوریه و عراق و لبنان ولیبی و افغانستان و فلسطین وغیره هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
واقعا حکومت آمریکا مهد حقوق بشر است ! آمریکائی ها در بی شرمی رقیب ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۲۲:۵۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار