دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: متاسفانه نگاه برخی افراد به ورزش فقط فوتبالی است و گودرزی تنها وزیری بود که با نگاهی متفاوت کار را دنبال می‌کند.

محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: گودرزی تنها وزیر ورزشی بود که وضعیت فوتبال را به طور جزئی مورد بررسی قرار داده است و در حال سامان دادن به رشته‌های غیر قانونی است در گذشته مشکل ورزش ما فقط شده بود تیم ملی فوتبال امید و یا کرانچار و دیگر مسائل فوتبالی.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فدراسیون دارای 31 استان است که در این استان‌ها حتی یک استخر اختصاصی برای شنا نیست حتی فدراسیون که متولی شنا در کشور است عاری از یک استخر است در این شرایط بگویید شناگر باید کجا تمرین کند و حرفه‌ای شود؟ این مشکلات ما را از عرصه‌های جهانی دور می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با وجود سختی‌های فراوان ما دو رنکینگ جهانی وسط دنیا هستیم نه انتهای آن و این مسأله حاکی پتانسیل و استعدادهای ناب ایرانی دارد.

سمیع‌زاده یادآور شد: من فعالیت در شنا را از دوران کودکی آغاز کرده‌ام در آن زمان می‌گفتم که احتیاج به حمایت مسئولان دارم الان هم همین را می‌گویم شنا برای رشد نیاز به حمایت و سرمایه گذاری دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمیع زاده ، کرانچار ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار