رضایی گفت: افزایش مبلغ تعرفه خدمات، انگیزه مناسبی را برای ارائه خدمت توسط اعضای هیات علمی بخصوص تمام وقتی‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر امیدوار رضائی رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم در خصوص آثار مثبت و ارزشمند طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: با ابلاغ کتاب ارزشهای نسبی خدمات و ایجاد کدینگ یکسان برای تمامی خدمات درمانی کشور، یک نظام منسجم در حوزه تعرفه‌های درمانی ایجاد شده است.
 
وی با اشاره  به کاهش هزینه‌های بیماران (سرپایی، بستری و اورژانس) که منجر به افزایش رضایتمندی مردم شده است، گفت: به مواردی نظیر تهیه وسایل و داروهای مورد نیاز بیماران بستری و تحت نظر، ویزیت بیماران اورژانس توسط متخصص در شیفت‌های مقیمی و بهبود زمان تعیین تکلیف بیماران، اشاره کرد. 

وی ادامه داد: بهبود زمان پرداخت کارانه به اعضای هیات علمی و بهره برداری مناسب از تخت های بیمارستانی و افزایش فعالیت پاراکلینیک‌ها به دلیل افزایش تعداد بیماران از دیگر تاثیرات این طرح است. 

رضایی با اشاره به آغاز مرحله سوم طرح تحول سلامت و ابلاغ کتاب جدید ارزش نسبی خدمات سلامت و لزوم اجرای صحیح و دقیق مفاد این کتاب اظهار داشت: با توجه به تعیین تکلیف خدمات فاقد تعرفه در این مرحله از طرح تحول سلامت و کتاب ارزشهای نسبی خدمات و ایجاد کدینگ یکسان برای تمامی خدمات درمانی کشور، یک نظام منسجم در حوزه تعرفه‌های درمانی ایجاد شده است.
 
استاد برجسته دانشگاه در ادامه افزود: افزایش مبلغ تعرفه خدمات، انگیزه مناسبی را برای ارائه خدمت توسط اعضای هیات علمی بخصوص تمام وقتی‌ها ایجاد کرده است.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار