معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت کشورمان در تمام رشته‌های تخصصی، فوق‌تخصصی و تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی آماده همکاری با افغانستان است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران سید امیرمحسن ضیائی در دیدار با هیأت عالی رتبه وزارت تحصیلات عالیه افغانستان گفت: دانش آموختگان علوم پزشکی کشور افغانستان که از دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شدند اکنون در کشورشان در بهترین سطح به مردم افغانستان خدمت می کنند.

وی افزود: کشورمان آمادگی همکاری و‌ آموزش در تمام رشته‌های علوم پزشکی مورد نیاز افغانستان را دارد و هم اکنون در تمام رشته‌های تخصصی، فوق تخصصی و تحصیلات تکمیلی آماده همکاری هستیم.

معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: در زمینه دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی نیز دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور آماده همکاری با افغانستان هستند.

در ابتدای این دیدار صدیقی، معاون وزیر تحصیلات عالیه افغانستان با تشکر از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به کشورش اظهار داشت: اراده قوی برای حل مشکلات آموزشی کشورش از سوی ایران وجود دارد و ما امیدوار به گسترش بیش از پیش روابط به خصوص در حوزه آموزش علوم پزشکی با ایران هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار