خرم خورشیدی گفت: دانشجویان در تحولات جامعه همیشه طلیعه‌دار بوده‌اند و مبارزه با استکبار و استبداد مرهون آزاده بودن دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حمیدرضا خرم خورشید ریاست جدید  دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن تبریک به دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جمع اساتید و دانشجویان افزود: سابقه تشکیل دانشگاهها به سال 1334 برمی گردد و دانشجویان با آزاده بودن خود در مواجهه با استبداد و استکبار به مقامی ارزشمند نائل شدند که تا به امروز از مقام دانشجو به نیکی، بزرگی و آزادگی یاد می‌شود. 

وی در جمع سیل کثیر دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خاطرنشان کرد: دوران دانشجویی محدود است و دانشجویان به دلیل اینکه وابستگی به امور دنیوی ندارند باید افکار آزادمنشانه خود را بیان نمایند تا بتوانند در جریانات کلان تصمیم سازی کنند.

ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مراسم روز دانشجو گفت: دانشجویان همیشه اهل منطق و تفکر هستند که این امر در کنار آزاده بودن دانشجویان معنا پیدا می‌کند.

دکتر خرم خورشید ضمن اشاره به نقش دانشگاه در ایجاد انگیزه دانشجویان افزود: دانشگاه نقش های گوناگونی دارد و از دانشجو نیز درارتقا عرصه علمی، فرهنگی و .. کشور  انتظارات زیادی می رود و دانشجویان باید در کنار داشتن انگیزه، تحرک و تحول با امید و نشاط در رسیدن به اهداف عالی گام بردارند و از افسردگی و رکود که نهایتا به سقوط می‌انجامد دوری نمایند.

گفتنی است در  مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن تقدیر از دانشجویان فعال عرصه‌های علمی، فرهنگی و ... ، تریبون آزاد همراه با پرسش دانشجویان در عرصه‌های آموزشی، پزوهشی، فرهنگی، رفاهی و ... پاسخگویی از سوی ریاست دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار