مربی روئینگ مردان قایقرانی گفت: فدراسیون تقصیری در اتفاقات پیش آمده ندارد و اشتباهات از طرف وزارت ورزش است.

محمدعلی قرائت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات کشوری برای بانوان در دو وزن تک نفره سنگین وزن و تک نفره سبک وزن برگزار شد و همین مسابقات برای آقایان در 18 آذر به همین شکل برگزار خواهدشد.

وی افزود: فقط تفاوتی که این مسابقات با مسابقات جهانی دارد این است که پیست ما در 1000 متر و در دریاچۀ آزادی اجرا می‌شود ولی پیست قایقرانی بقیه کشورها در سطح جهانی 2 هزار متر وسعت دارد.

قرائت در ادامه در مورد چگونگی اجرای اردو بعد از مسابقات کشوری گفت: با برنامه ریزی‌هایی که شده ورزشکاران بین مربیان ایرانی و مربی خارجی ( لیو) تقسیم می شوند.

مربی روئینگ مردان در ادامه تصریح کرد: اردوی ورزشکاران المپیکی در خارج از کشور اجرا می شود البته هنوز معلوم نیست در کدام کشور ولی شاید در چین برگزار شود.

وی در ادامه اظهار داشت: ورزشکاران غیر المپیکی در داخل کشور آموزش می‌بینند و تمرینات خود را در اردوی کشوری که برای آنها تدارک دیده شده می‌گذرانند.

قرائت در خصوص پیست قایقرانی دریاچۀ آزادی و تفاوت آن با پیست‌های 2 هزار متری دیگر کشورها گفت: پیست دریاچۀ آزادی تنها مکانی است که از نظر بین المللی در ایران تأیید شده است ولی هزار متر بیشتر وسعت ندارد و باید مسابقات کشوری در همان جا برگزار شود چون پیست قایقرانی دیگری در  کشور نداریم.

قرائت در خصوص نارضایتی‌های قبلی خود از اتفاقات افتاده افزود: خود فدراسیون و آقای امینی، افراد زحمت کشی هستند و کاملا نگراش مثبتی دارند و تلاش خود را کرده‌اند و من به شخصه از آنها ناراضی نیستم ولی در خصوص ادامه برنامه‌هایم با فدراسیون باید ببینیم تقسیم بندی کارها به چه نحوی است و پاداش‌ها در آینده به چه صورت تقسیم خواهد شد.

قرائت در ادامه تاکید داشت: از فدراسیون می‌خواهم که شفاف‌تر و روشن‌تر برنامه‌ها را بیان کند و وزارت ورزش هم که همچنان معترض است و از نظر من مسائل پیش آمده از طرف آنان هست نظرات خود را گویا باشند تا دیگر اتفاقات گذشته پیش نیاید. البته افراد دیگر که در ورزش هم اطلاعاتی دارند می‌توانند نظرات خود را بدهند.

مربی روئینگ مردان در ادامه تأکید داشت: امروز مسابقات کشوری روئینگ مردان آغاز می‌شود و تعداد نفرات برای مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار