مربی تیم قایقرانی کایاک گفت: برای 87 نفر از قایقرانان امکانات تیم ملی را به طور کامل در نظر گرفته ایم.

انوش عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم‌های کانو و کایاک هم اکنون در اردو هستند ولی تیم اصلی کایاک به مربیگری آقای اقلیمی در حال تمرین هستند.

وی افزود: تیم ملی B هم در 3 استان گیلان، مازندران و تهران تشکیل شده است که با تست نهایی که گرفته می‌شود برای اردوی بدون مرزی نفرات مشخص خواهد شد.

مربی تیم قایقرانی کایاک در ادامه بیان داشت: اردوی برون مرزی تدارکاتی برای این رشته قرار است در پرتغال برگزار شود، مشکلی هم در حال حاضر نیست و ورزشکاران در 3 رشته مشغول تمرین هستند.

وی خاطرنشان کرد: کانو و کایاک در بخش مردان در 3 رده سنی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

عباسی در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران این رشته‌ها به مدت 3 هفته در اردو می‌مانند و تعدادی از آنها حذف خواهند شد و تعدادی به تیم دعوت می‌شوند، این اردوها تا اسفند ماه به همین شکل ادامه دارد و نفرات نهایی پس از مشخص شدن تیم اصلی مشخص می‌شوند.

عباسی در خصوص نحوه برگزاری اردوها بیان داشت: اردوها به صورت متمرکز ادامه خواهد داشت و کلیه امکاناتی که برای تیم A در نظر گرفته‌اند برای ورزشکاران تیم B هم شامل می‌شود و امکانات خوابگاه و غذا و قایق‌ها برای همه ورزشکاران به صورت یکسان در نظر گرفته شده است و هیچ فرقی با تیم ملی اصلی ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار