وقت طلایی بازدیدکنندگان چقدر ارزش دارد؟

سناریویی تکراری در مورد صف‌های طولانی سیم کارت‌های رایتل!

در نمایشگاه الکامپ یکی از شلوغ ترین بخش ها، غرفه فروش سیم کارت رایتل است که ایجاد صف های طولانی سبب نارضایتی بازدیدکنندگان و خریداران شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نمایشگاه الکامپ فرصتی مناسب برای بازدیدکنندگان است تا یک سیم کارت ارزان با ویژگی های مناسب دریافت کنند، در همین راستا اپراتورهای تلفن همراه کشورمان نیز تخفیف های مناسبی را ویژه این نمایشگاه قرار داده اند. از اپراتورهایی که تخفیف ها و امکانات ویژه برای نمایشگاه الکامپ تعیین کرده اند باید به ایرانسل و رایتل اشاره کرد، همانگونه که می دانید غرفه های متعددی در این نمایشگاه وجود دارد و شاید یک روز کاری زمان کافی برای بازدید از تمامی غرفه ها نباشد، حال این را حساب کنید که یک بازدید کننده برای دریافت سیم کارت رایتل باید دقایقی طولانی را در صف های طویل بایستد، آن هم در محیط باز و هوای پاییزی تهران که می تواند انرژی هر بازدید کننده را تا حد قابل توجه ای کاهش دهد، هر چند شرکت رایتل تخفیف های فراوانی را برای اقشار مختلف جامعه در نظر گفته است و مردم هم خواهان خرید سیم کارت رایتل در نمایشگاه هستند، ولی این صف ها سبب از دست دادن زمان طلایی برای گشت و گذار در غرفه ها می شود.




خوشبختانه شرکت ایرانسل با اندیشیدن تدابیر مناسب از به وجود آمدن صف های طولانی در هنگام دریافت سیم کارت جلوگیری کرده است، البته غرفه های ارائه سیم کارت ایرانسل در سالن 38 واقع شده است که سردی هوا نمی تواند تاثیری بر بازدید کنندگان بگذارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۱۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
رایتل در این مدت زمان کم٬کارهای بزرگی انجام داده به نظر من رایتل همینطور پیش بره از همراه اول وایرانسل جلو میزنه اینترنتش که محشره.
Iran (Islamic Republic of)
فادی
۰۳:۴۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
رایتل که انتن دهی محدود و بسیار ضعیفی داره !