سرپرست تیم و مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب عازم کوالالامپور خواهند شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ بنابر اعلام امیر علی حسینی از بخش امور بین‌الملل باشگاه که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس فعالیت خواهد کرد. وی همراه با محمود خوردبین سرپرست تیم، ساعت 21:20 فردا (سه‌شنبه) با پرواز مستقیم ایران ایر راهی کوالالامپور خواهند شد. این دو مقام باشگاه پرسپولیس پس از حضور در مالزی در کارگاه آموزشی مربوط به لیگ قهرمانان آسیا و مراسم قرعه‌کشی بازی‌ها، شرکت خواهند کرد.
 
کارگاه آموزشی طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد که به بررسی سیاست‌های AFC،قوانین و مقررات مسابقات، شکل برگزاری مسابقات، نکات اساسی در برگزاری بازی‌ها، شرح وظایف و حقوق باشگاه‌های میزبان و میهمان و معارفه، تعامل و همکاری تیم‌های هم گروه اختصاص می‌یابد. در جریان این بازی‌ها، مدیر تیم (سرپرست) مسوول مسائل مربوط به تیم خواهد بود و مدیر رسانه‌ای مسوول ایجاد ارتباط و تعامل با سایر باشگاه‌ها، فدراسیون و کنفدراسیون است.
 
حسینی با اشاره به مطالب فوق گفت: معرفی باشگاه، هتل‌ها اعم از هتل محل اقامت نمایندگان AFC، داوران، میزبان و میهمان از اقداماتی است که در جریان این سفر صورت می‌گیرد. همچنین باید اطلاعات مربوط به ورزشگاه‌های آزادی و درفشی‌فر و سایر امکاناتی که در اختیار است را ارائه کنیم. از مهمترین کارهایی که باید انجام شود نیز معرفی و ارائه پیراهن تیم برای بررسی از جهت استانداردها است.
 
ما پیراهن قرمز را به عنوان پیراهن اول و پیراهن سفید را به عنوان گزینه دوم معرفی خواهیم کرد. لباس اول دروازه‌بان هم مشکی خواهد بود و لباس دوم سبز یا زرد است.
 
وی در پایان افزود: مراسم قرعه‌کشی هم بعدازظهر روز پنجشنبه در سالن کریستال هتل هیلتون برگزار می‌شود و هتل اقامت ما هتل هیلتون (پاتالینک جایا) است.
 
گفتنی است؛ گروه اعزامی پرسپولیس با پرواز ساعت 13:10 دقیقه (به وقت محلی) روز شنبه کوالالامپور را ترک کرده و ساعت 17:10 دقیقه به وقت محلی، وارد تهران خواهند شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: حسینی ، پرسپولیس ، اعزام ، اسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار