راجر فدرر مرد شماره 2 تنیس جهان در هند مورد استقبال پرشور هواداران قرار گرفته و به گفته این تنیسور سوئیسی با وی مانند یک سوپر قهرمان رفتار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ راجر فدرر دارنده 17 عنوان قهرمانی در مسابقات گرند اسلم برای حضور در رقابت های لیگ جهانی تنیس به هند آمده و با استقبال پرشور هواداران مواجه شد.

 این دومین بازدید فدرر از هندوستان است بار اول در سال 2006 تنیسور سوئیسی به هند آمد تا در مسابقات خیریه برای کمک به آسیب دیدگان سونامی شرکت کند، فدرر در توصیف هواداران تنیس در هند گفت: من تاکنون در کشورها و شهرهای مختلفی از جهان بازی کرده ام اما هند ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، لذا بازی کردن در جایی برای نخستین مرتبه قابل توصیف نیست، هند کشوری بزرگ با تاریخ وفرهنگ غنی است، آنان به ورزش اهمیت می دهند و واقعا بودن در کنار آنان لذت بخش است مخصوصا آنکه با من مانند یک سوپر قهرمان رفتار می شود.

فدرر با وجود فشرده کاری اما حاضر شد در مسابقات 2 روزه هند شرکت کند وی به هواداران قول داد در آینده شاهد حضور بیشتر او در مسابقات بین‌المللی باشند.

البته تنیسور 33 ساله به حضور در مسابقات سنتی علاقه بیشتری دارد و در سال گذشته مسابقات مشهوری مانند ویمبلرون، مسترز لندن و... را برای حضور انتخاب کرد اما فدرر قصد دارد در سال 2015 شیوه حضور در مسابقات را تغییر داده و برای لذت بردن از بازی تنیس در مسابقات بیشتری شرکت کند.

فدرر هم می توانست مانند دیگر تنیسورهای اروپایی به تعطیلات برود اما حضور در مسابقات آسیایی را انتخاب کرد تا قبل از آغاز سال 2015 تمرینات مناسبی داشته و در سال جدید بتواند به صدر جدول رنکینگ جهانی تنیس باز گردد.

نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی هم اکنون مرد شماره یک و راجر فدرر مرد شماره 2 تنیس جهانی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هند ، رفتار ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار