بازیکن سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با دو تیم شهرداری ساوه و شهروند ساری قرار داد داخلی بسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با پایان نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران و آغاز فرصت نقل و انتفالات زمستانی ، تیم های مختلف در تلاش برای جذب بازیکن و پوشش نقاط ضعف خود هستند. با توجه به قوانین نقل و انتقالات و محدودیت انتقال بازیکنان سهمیه ای، بازیکنی مانند طاها مرتضوی که از هفته های ابتدایی فصل از گیتی پسند جدا شده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود، طرفداران زیادی دارد. تا جایی که با چند تیم لیگ برتری مذاکره کرده و با تیم های شهروند ساری و شهرداری ساوه قرارداد داخلی بسته است.

 این اتفاق که خلاف مقررات نقل و انتقال می باشد در حالی به صورت علنی صورت گرفته که طاها مرتضوی به صراحت اعلام کرده هر تیمی که تا روز پنج شنبه زودتر مبلغ قراردادش را بپردازد، مقصد بعدی این چپ پای مازندرانی است.
 
پیش از این قاسم دهنوی در رشته فوتبال چندین بار چنین تخلفی انجام داد تا در نهایت با جریمه کمیته انضباطی روبرو شد اما باید دید نهادی بر نقل و انتقالات فوتسال نظارت می کند یا خیر.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، مرتضوی ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی فغانی
۲۰:۴۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
سلام بچه محل ازاینکه ب تیم شهروند برگشتی خیلی خوشحال. بازی امروزت گلهای زیبای امروزت دل همه رو شاد کرد انشاالله روزهای خوبو افتخار آفرینی داشتباشی.هادی فغانی بچه محل قدیمی زینبیه روبروی خانه آقا ابراهیم.یاعلی
آخرین اخبار