ژنرال ممتاز در مراسم ستاد نیروی دریایی:

همه وابستگان نظامی منتظر آمدن دماوند و فاتح هستند/ نداجا در زمینه کشتی سازی و استفاده از پهپاد و موشک بسیار پیشرفت کرده است

عضو ارشد انجمن وابستگان نظامی کشورهای خارجی در ایران گفت: همه وابستگان نظامی منتظر آمدن ناوشکن دماوند و زیردریایی فاتح هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ژنرال وحید ممتاز عضو ارشد انجمن وابستگان نظامی کشورهای خارجی در ایران در مراسم دیدار دریادار سیاری با وابستگان نظامی که در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد اظهار داشت: این موجب افتخار من بوده که به فرمانده نیروی دریایی ارتش و نیروهای مسلح و سربازان و پرسنل این جمع روز نیروی دریایی را تبریک بگویم.
 
وی افزود: نداجا در سال 2008 گام های بلندی را برداشته و در حال انجام یک کار ارزشمند می باشد و موانع مقابل خود را شکسته و بازدیدهایی را از دور دست داشته که دیدار از روسیه، چین و پاکستان نمونه ای از آن است.
 
ژنرال وحید ممتاز با اشاره به پیشرفت روزافزون ایران در صنایع نظامی تصریح کرد: نداجا در زمینه کشتی سازی استفاده از پهپاد و موشک بسیار پیشرفت کرده است و باید کسب این دستاوردها را به این نیرو تبریک گفت.
 
عضو ارشد انجمن وابستگان نظامی کشورهای خارجی در ایران در پایان خاطرنشان کرد:همه وابستگان نظامی منتظر آمدن ناوشکن دماوند و زیردریایی فاتح می باشیم و امیدواریم همه وابستگان نظامی حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار