مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهار شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: قابلیت پروژه ثامن در جنگ الکترونیک و کنترل کلیه موشک‌ها/ تجهیز کلیه ناوچه‌های موشک‌انداز و ناوها به این پروژه ، ناوشکن دماوند آماده الحاق و زیر دریایی فاتح آماده رونمایی/تجهیز ناوشکن الوند به پروژه ثامن/ نصب رادار عصر روی ناوشکن جماران ، نخستین مجمع عالی بسیج آغاز شد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

شیعه هراسی بخشی از توطئه غرب برای تفرقه افکنی در جهان اسلام است/ نگاه زورگویانه غرب در تمام مراحل مذاکرات وجود داشته است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/5/2771353_552.jpg

 آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه نیاز واقعی کشور به انرژی هسته‌ای را برای دستیابی به یک زندگی بهتر و پرهیز از آلودگی نسبي محیط زیست حق طبیعی کشورها از جمله ایران دانست و گفت: متأسفانه کشورهای غربی و آمریکا در مذاکرات هسته‌ای مانع رسیدن به یک توافق جامع شدند.

قابلیت پروژه ثامن در جنگ الکترونیک و کنترل کلیه موشک‌ها/ تجهیز کلیه ناوچه‌های موشک‌انداز و ناوها به این پروژه

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز یکی از اهداف نیروی راهبردی دریایی با رونمایی از پروژه ثامن برآورده شده است و قابلیت کشف، رهگیری و درگیر بودن هدف از ویژگی‌های آن بوده و امروز نسبت به تهدیدات به روز هستیم.

ناوشکن دماوند آماده الحاق و زیر دریایی فاتح آماده رونمایی/تجهیز ناوشکن الوند به پروژه ثامن/ نصب رادار عصر روی ناوشکن جماران
 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن دماوند آماده الحاق بوده و زیردریایی فاتح نیز آماده رونمایی است و اجرای آن نیاز به سلسله مراتب دارد.

رئیس جدید اداره عقیدتی- سیاسی نیروی هوایی ارتش منصوب شد

 طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت به سمت رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش منصوب شد.

امروز فتنه و سونامی تکفیر بلای جان مسلمانان شده است

 حضرت آیت الله سبحانی با بیان این‌که امروز سونامی تکفیر بلای جان کشورهای اسلامی شده است، گفت: منطق این‌ها همان منطق کفار بت‌پرست پیش از اسلام‌ است، مگر به این آسانی می‌توان گفت که فلان کشور، گروه و یا فرد کافر است و باید همه آنها را کشت.

ظریف همتای ترکیه‌ای خود را به دیدار از ایران دعوت کرد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه دیدار و پیام دعوت وزیرخارجه برای سفر وی به ایران را ابلاغ کرد.

قابلیت‌های اژدر ایرانی/ توانمندی نداجا در ساخت انواع شناورها و ناو هواپیمابر
 رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش گفت: اژدر ساخته شده در نیروی دریایی ارتش از پیشرفته‌ترین اژدرهای موجود در دنیاست و این اژدر با اژدرهای ساخته شده کشورهای صاحب سبک بلوک شرق و غرب قابل مقایسه است

نخستین مجمع عالی بسیج آغاز شد
 نخستین مجمع عالی بسیج با حضور سرآمدان، نخبگان و چهره‌های شهیر و سرشناس نظام جمهوری اسلامی ایران در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران آغاز شد.

جلسه علنی مجلس به پایان رسید/ جلسه بعدی؛ شنبه

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی امروز را به صدا در آورد.

ساختار صندوق‌های بیمه و بازنشستگی اصلاح می‌شود

نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند در راستای ایجاد ثبات، پایداری و تعادل بین منابع و مصارف صندوق‌های بیمه و بازنشستگی نسبت به اصلاح ساختار این صندوق ها اقدام کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار