در همایش رفاه اجتماعی در برنامه ششم توسعه در مجموع 30مقاله ارائه می‌شود که 18مقاله از سوی نخبگان حوزه اجتماعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانعلی اکبر مزینانی از اساتید دانشگاه و کارشناس حوزه رفاه اجتماعی در نشست خبری همایش رفاه اجتماعی در برنامه ششم توسعه در خصوص مقالات ارائه شده این همایش گفت: ارائه مقاله در این همایش به صورت فراخوان عمومی به منظور وارد عمل شدن اساتید دانشگاهیان، متخصصان و کارشناسان بوده است همچنین به منظور تضمین نیز سفارش مقاله به برخی نخبگان صورت گرفت.
 
وی افزود:‌در فراخوان عمومی 120چکیده مقاله ارسال شد که پس از داوری از 60مورد خواسته شد تا اصل مقالات را بفرستند که از میان آ‌ن‌ها نیز 12مورد برای ارائه انتخاب شد.
 
مزینانی با اشاره به این که 18مورد سفارش مقاله از افراد برجسته و نخبه داشته ایم اظهار داشت: در مجموع 30مقاله در همایش مذکور ارائه می‌شود و همچنین 12پنل تخصصی نیز به منظور جمع بندی مباحث برای استفاده در برنامه توسعه صورت خواهد گرفت.
 
مزینانی تاکید کرد:‌ پس از پایان همایش پنل‌ها با همکاری کارگروه‌های معاونت راهبردی ادامه می‌یابد تا در برنامه ششم توسعه ورود پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مقاله ، همایش ، رفاه ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار