کلانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وکلای وزارت ورزش و جوانان هم پیگیر مشکل سیاسی هستند/ صورت حساب مالی باشگاه پرسپولیس را بدون بررسی امضا نمی‌کنم

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بازداشت سیاسی گفت: بدهی‌های سابق باشگاه منجر به بازداشت سیاسی شده است.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: شکایت اسپانسر قبلی باشگاه پرسپولیس کشتی گیران و والیبالیست‌ها باعث شد که سیاسی مدیرعامل پرسپولیس بازداشت شود.

کلانی در ادامه بیان کرد: باشگاه پرسپولیس تحت نظر وزارت ورزش و جوانان است، بر این اساس وکلای وزارتخانه هم در حال پیگیری هستند که سیاسی از بازداشتگاه آزاد شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بازداشت سیاسی به علت بازی با رئال مادرید بوده بیان کرد: این موضوع صحت ندارد اگر قرار باشد به خاطر بازی دوستانه با رئال مادرید، سیاسی بازداشت شود این اتفاق باید برای مدیران سابق رخ می‌داد.

کلانی در ادامه بیان کرد: بازی دوستانه با رئال مادرید چند سال پیش مطرح شده بود و مربوط به دوران سیاسی نیست همچنین در زمان ملاقات با مسئولان رئال مادرید، حرفی از یکی از عناصر فتنه نبود.

کلانی درباره امضا نشدن صورت حساب مالی باشگاه پرسپولیس توسط اعضای هیأت مدیره گفت: موقعی که ما اعضای هیأت مدیره در جریان حساب‌های مالی گذشته نیستیم چه برگه‌ای را امضا کنیم اگر ما برگه صورت حساب مالی را بدون بررسی امضا کنیم آن وقت مسئولیت آن را قبول کردیم که درست نیست.

وی درباره ناراحتی صالحی رئیس کمیته استیناف نسبت به گفته‌هایش گفت: به نظرم کمیته استیناف در داخل زمین واجد شرایط نیست که حکم صادر می‌کند چرا که اعضای این کمیته ورزشکار نیستند.

کلانی در ادامه بیان کرد: زمانی کمیته استیناف می‌تواند مدعی باشد که در فضای ورزشی قرار بگیرد صالحی، فرد فرهیخته‌ای است اما قضاوتش باید در خارج از فضای ورزش صورت بگیرد و در داخل ورزشگاه نباید باشد.

وی در پایان درباره زمان انتخاب اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جلسه هیات مدیره قرار بود دیروز برگزار شود که بنا به دلایلی این جلسه لغو شد، بر این اساس تصمیم گیری در خصوص انتخاب اعضای کمیته فنی به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار