کلانی:

کمیته‌ای برای بررسی مسائل فنی در پرسپولیس وجود ندارد/ احکام کمیته انظباطی مغایر با نقس ورزش است

عضو هیات مدیره باشگاه رسپولیس گفت: کمیته فنی در باشگاه نیست تا مسائل فنی تیم را مورد ارزیابی قرار دهند.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یک کمیته‌ای در باشگاه وجود دارد که در مورد تقل و انتقالات، باید پیشکسوتان انتخاب مربی نظراتش را اعلام می‌کند اما در مورد مسائل فنی ورود نمی‌کند.

کلانی در ادامه بیان کرد: به هر حال کادر فنی تیم هر تغییر و تحولاتی را در جریان کمیته فنی می‌گذرد.

وی درباره باخت پرسپولیس مقابل نفت تهران تصریح کرد: به هر حال نفت تهران در شرایط نامناسب پرسپولیس مقابل این تیم قرار گرفت و توانست در وقت اضافه بازی را ببرد.  همچنین منصوریان سرمربی نفت تهران جزو مفاخر ایران است و تا الان توانسته در نفت تهران خوب کار کند.

کلانی در ادامه بیان کرد: بازیکنان مصدوم و محروم در تیممان زیاد داریم و اگر مشکلات این بازکنان برطرف و کمبود بازیکن برای نیم فصل دوم جبران شود، آن وقت تیم پرسپولیس به شرایط ایده‌آل دست می‌یابد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص قیمت گذاری سهام باشگاه پرسپولیس در هفته آینده گفت: من اطلاعی در این مورد ندارم اما امیدوارم هرچه سریعتر تیم به بخش خصوصی واگذار شود تا سر وسامان پیدا کند.

وی درباره محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران پرسپولیس بیان کرد: متاسفانه مسئولان هر کاری  که به نفع خودشان باشد انجام می‌دهند. تماشاگران تیم تراکتورسازی هم در ابتدا محروم شده بودند اما بعد از چند روز این محرومیت لغو شد.  تماشاچی گناهی ندارد که از تماشای بازی محروم شود.

وی در ادامه بیان کرد: احکامی که کمیته انظباطی می‌دهد مغایر با نفس ورزش است، همچنین این کمیته تفاوت‌های زیادی برای باشگاه پرسپولیس و استقلال نسبت به دیگر باشگاه‌ها قائل است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم پرسپولیس در هفته‌های بعد بتواند نتایج خوبی کسب کند و جایگاهش را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار