نماینده مردم ورامین از لغو سخنرانی یکی از حامیان فتنه در دانشگاه آزاد این شهرستان در پی مخالفت مردم و جریان‌های مختلف خبر داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از لغو سخنرانی یکی از حامیان فتنه در دانشگاه آزاد شهرستان ورامین خبر داد.  
 
وی افزود: در پی انتشار حضور یکی از حامیان فتنه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد ورامین خانواده شهدا، ایثارگران، ائمه جمعه، بنده به عنوان نماینده و همه مردم ولایتمدار شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا به شدت عکس العمل نشان دادند و بیانیه‌های مختلفی صادر شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به دانشگاه آزاد اعلام شد اگر چنین حضوری برنامه‌ریزی شود مردم انقلابی سرزمین وارثان قیام 15 خرداد 42 و کف پوشان 9 و 10 دی 88 که علیه فتنه‌گران کفن پوشیده و به سمت تهران حرکت کردند کفن خواهند پوشید و بساط فتنه و فتنه گران را برخواهند انداخت.
 
نقوی‌حسینی در پایان گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم سخنرانی این حامی فتنه در ورامین لغو شده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
زنده باد مردم غیور ایران و هیچ فتنه ای در ایران به ثمر نخواهد نشست ودر دم خفه خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۰:۱۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
حامیان فتنه جای صحبت کردنشان در شبکه بی بی سی هست همانجا که کلید کودتای 28مرداد و فتنه 88 زده شده و جایی در دل ملت ایران ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
نفس کشیدن را نیز باید از این فتنه گران گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۲۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
افزین بر شما که با شهامت تمام و از خود گذشتگی و جان فشانی از کیان شهرمان دفاع کردید و ورود عناصر سازمان جاسوسی امریکا را سد کردید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۰۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
دمت گرم: نماینده باید اینچنین شجاع وامانت دار خون شهداباشد.
آخرین اخبار