آرسن ونگر سرمربی آرسنال معتقد است باید مراقبت ویژه ای از ستاره‌ تیمش سانچز انجام داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران الکسیس سانچز بازیکن باشگاه آرسنال در فصل نقل و انتقالات تابستانی مبلغی بالغ بر 35 میلیون پوند پس از درخشش در جام جهانی با تیم ملی کشور شیلی به آرسنال پیوست وی در این فصل و تا به این جای کار نیز تجربه مشابهی را از سر گذارنده و با توپچی های شمال لندن نیز بسیار پرفروغ ظاهر نشده به طوریکه در 22 حضورش با پیراهن توپچی های توانسته 14 گل به ثمر رساند و هم اکنون به ابرستاره آرسنالیها تبدیلی نشده است. آرسن ونگر سرمربی آرسنال نیز معتقد است که از بازیکنی در سطح او باید به خوبی مراقبت کرد.

وی در این خصوص گفت: وقتی که شما بازیکنی دارید که می‌خواهد بدود شما نمی‌توانید او را متوقف کنید او شگفت‌انگیز است عاشق بازی کردن است او قابلیتهای فوق‌العاده‌ای دارد و صبح‌ها که می‌آید شور و نشاط و سرزندگی در او هویدا است.

می‌توانید او را ببینید که چطور از دل و جان مایه می‌گذارد، با احتساب بازیهای ملی که انجام می‌دهد هم اکنون 27 بازیش را تا روز چهارشنبه انجام می‌دهد و می‌بینید که در سری آنها عالی ظاهر شده است. اما متاسفانه شما هیچوقت نمی‌توانید بفهمید بازیکنانی که در این سطح بازی می‌کنند تا کی این طور هستند و نمی‌توانید پیش‌بینی دقیقی از آینده داشته باشید اما به هر حال او ریکاوری فوق‌العاده‌ای را ثبت‌ سرگذاشته است.

او به سرعت ریکاوری می‌شود و همیشه می‌خواهد هر چه سریعتر به میادین ورزشی بازگردد و بازی کند. الکسیس از میل و اشتیاق بسیار بالای برخوردار است به هیچ وجه عقده‌ای ندارد و به او بینش و منش جنگنده‌ای دارد و در واقع حتی وقتی که بعضی از چیزها را از دست می‌دهد و به نوعی ناکامی را تجربه می‌کند هیچ تاثیری روی او نمی‌گذارد.

او واقعا بازیکن سیار و حرکت کننده ای است بسیار مصمم است و می‌داند همیشه در کجای زمین و محوطه جریمه جایگیزری کند  و بهترین موقعیت را انتخاب می‌کند.

آرسن ونگر در در خصوص قرارداد دیگر بازیکن تیمش ابودیابی که در ماه ژوئن به پایان می‌رسد معتقد است در صورت درخشش و نشان دان خود شانسی حضور بیشتر در آرسنال را خواهد داشت.

وی در این خصوص تصریح کرد: اگر دیابی خوب باشد و آماده باشد مسلما و بدون شک قراردادش تمدید خواهد شد.

ونگر همچنین در خصوص چمبرز افزود: من تحت تاثیر درک بالای او (چمبرز) از بازی و قابلیتهای در خط دفاع قرار گرفتم. اولین بار که او را دیدم در بازی با سواتهمپتن بود که ما به تساوی 2 بر 2 رسیدیم و من همان جا تصمیم گرفتم او را به جمع بازیکنان آرسنال بیافزایم در واقع دلیل اصلی جذب چمبرز سرعت بالای او در توپ‌گیریها قطع ارتباط بازیکنان حریف بود. او به خوبی مسابقات را می‌خواند توانایی بالای در جا به جایی و حرکت کردن به گوشه زمین از دفاع تا حمله دارد. پس از بازی با سواتهمپتن تاریخ تولد او را چک کردم و واقع شگفت‌زده شدم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونگر ، سانچز ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار