عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون طبق دستور رئیس مجلس قرار است با حضور وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان سازمان غله کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت به موضوع قیمت جدید نان رسیدگی کند.

"محسن صرامی‌فروشانی" عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی برای کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: کمیسیون اقتصادی طبق این دستور قرار است در هفته جاری میزبان وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان سازمان غله کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت متولیان قیمت جدید نان باشد.

نماینده خمینی‌شهر اظهار داشت: دولت قیمت آرد را 30 درصد افزایش داده و اکنون با گران فروشی غله‌فروشان به نانواها در کمیسیون مخالف هستیم و در این جلسه بررسی خواهیم کرد که با چه استدلالی دولت نان را گران کرده‌ است و اگر افزایش قیمت نان طبق مصوبه دولت انجام شود باید به نفع کارگران نانوایی باشد که اکنون این امر میسر نشده است.

وی در ادامه افزود: نان‌های فانتزی، نانوایی خانگی و خشکه‌پزی در سبد حمایت از مشاغل خانگی قرار می‌گیرند و اکنون قرار است به آنها آرد با قیمت آزاد داده شود که این موضوع بیشترین رانت را در وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیریت‌های خرد و کلان بوجود می‌آورد که با آن مخالف هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار