مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ۹۷۴ میلیارد تومان ارزش معاملات بورس کالا ، نیاز به یک جامعه حسابرسی حرفه ای احساس می شود ، خرید تضمینی شیر در استان تهران ظرف 48 سال آینده عملیاتی خواهد شد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس در حال پیگیری است/ پرونده مسکن مهر در سال 94 بسته می‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/15/2793872_724.jpg

 واحدی گفت: به دلیل اعتراضاتی که از سوی متقاضیان صورت گرفته موضوع افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس در شورای عالی مسکن پیگیری می‌شود.

خرید تضمینی شیر در استان تهران ظرف 48 سال آینده عملیاتی خواهد شد

 موسوی گفت: با توجه به اینکه کارخانجات فرآورده‌های لبنی تا به امروز حاضر به اجرایی کردن مصوبه هزار و 440 تومانی شیرخام نشدند ما در 10 استان از جمله تهران اقدام به خریداری شیر ظرف 48 ساعت آینده خواهیم کرد.

جو پایدار و افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی/ تهران، قسمتی ابری
 طي سه روز آينده جوي پايدار حاکم خواهد بود که موجب افزایش آلاینده های جوي و کاهش کيفيت هوا در شهرهاي صنعتي و پرجمعیت خواهد شد.

کمبود گازخانگی و تجاری بردوش جایگاه‌های سی ان جی/قطع ناگهانی گاز خسارات جبران‌ناپذیری به جایگاه‌دارن وارد می کند
رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی ان جی گفت: با قطع ناگهانی گاز جایگاهها خسارات جبران ناپذیری به این بخش وارد می شود به طوری که شرایط ایمنی جایگاهها زیر سوال می رود و عملا جایگاه داران دچار سردرگمی می شوند.

شاخص کل با 147 واحد سقوط به کانال 71 هزار و 712 واحدی رسید

 امروز شنبه 15 آذر ماه در پایان معاملات تالار حافظ تعداد 605 هزار و 872 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد 466 میلیون و 423 هزار ریال در 56 هزار و 247 نوبت معاملاتی داد وستد شد.

صدور ۲۵۷ مجوز پروازی به عتبات به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل بازار
 مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل بازار در ایام اربعین حسینی تاکنون مجوز ۲۵۷ پرواز به صورت فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد صادر شده است.

۹۷۴ میلیارد تومان ارزش معاملات بورس کالا

 بیش از ۵۰۶ هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۹۷۴۵ میلیارد ریال هفته گذشته در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

بالابودن میزان مطالبات معوق زنگ خطری برای نظام بانکی است/ تک رقمی شدن تورم در سال 95
رییس‌کل بانک‌مرکزی در جمع مدیران عامل بانک‌ها در استان گلستان به ارایه دستاوردهای دولت و بانک‌مرکزی در ثبات و رشد اقتصادی پرداخت.

نیاز به یک جامعه حسابرسی حرفه ای احساس می شود

 جلسه هم اندیشی رییس کل بانک مرکزی با جامعه حسابداران رسمی برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.