موسوی گفت: با توجه به اینکه کارخانجات فرآورده‌های لبنی تا به امروز حاضر به اجرایی کردن مصوبه هزار و 440 تومانی شیرخام نشدند ما در 10 استان از جمله تهران اقدام به خریداری شیر ظرف 48 ساعت آینده خواهیم کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،محمدحسنی موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران که در جمع خبرنگاران صحبت کرد گفت: طبق ابلاغیه‌ای که سازمان تعاون روستایی تمام سازمان‌های ذیربط خود در کل استان‌های کشور مبنی بر خرید تضمینی هزار و 440 تومانی شیر کرده قرار است مباشر خرید که اتحادیه دامداران معرفی شده این شیر را خریداری کرده و به شیرخشک تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: اتحادیه دامداران از دامدارانی که مایل به خرید شیر خودشان با بار میکروبی 100 هزار و چربی 3.2 باشند اقدام به خریداری شیرخام خواهد نمود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 500 واحد دامداری در این استان فعالیت می‌کند اضافه کرد: قرار است ما 150 تن شیر در مرحله اول از دامداران خریداری کنیم و  آن را به شیرخشک تبدیل نماییم این امر بیشتر در جهت حمایت از دامداران استان تهران خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: ما افرادی را از سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاونی روستایی استان تهران و همچنین اتحادیه دامداران که مباشر خرید است برای این مسئولیت انتخاب کردیم که از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 17 بعدازظهر طی این دو روز آینده اقدام به خرید شیرخام از دامداران خواهند نمود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دامداران ، شیرخام ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار