قائم مقام شهردار تهران، تکمیل پروژه احداث مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب را از اولویت های اجرایی مدیریت شهری پایتخت دانست.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران، در حاشیه بازدید میدانی از بخش های مختلف پروژه احداث مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب سخن می گفت، ضمن اعلام  این مطلب افزود: تکمیل مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب باید در بودجه سال 1394 مورد توجه عالی قرار گیرد.

وی با تقدیر از دست اندرکاران این پروژه عظیم شهری، روند پیشرفت عملیات عمرانی در بخش های مختلف پروژه را رضایت بخش دانست و افزود: پروژه مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب افتخاری برای جامعه مهندسی کشور است و برگزاری نمایشگاه های بین المللی در چنین مجموعه ای، می تواند ضمن تقویت مبادلات تجاری ایران با سایر کشورهای جهان، به تحول اقتصاد کشور کمک کند.

شریفی با موثر دانستن نقش سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث مجموعه های اقامتی و تفریحی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، بر لزوم مهیا ساختن تمام خدمات رفاهی موردنیاز در فازهای تکمیلی این مجموعه تاکید کرد و گفت: گام نخست مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب باید با برنامه ای جامع و حساب شده در زمینه حمل و نقل عمومی تحویل شهروندان شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر آنکه احداث تقاطع شبدری شهرآفتاب باید در اولویت اقدامات اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار گیرد، گفت: تکمیل ایستگاه مترو شهرآفتاب و آماده سازی مسیرهای خروجی نمایشگاه به سمت تهران، از جمله ماموریت های مهمی است که باید به سرعت اجرایی شود.

دکتر مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در پایان این بازدید طی سخنانی سازه های اجرا شده در بخش های مختلف مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب را سازه هایی بی نظیر دانست که طی سال های اخیر موفق به دریافت جوایز متعدد از سوی انجمن های علمی و پژوهشی شده اند.

وی با بیان آنکه مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب و فضاهای پیرامونی آن در آینده ای نزدیک به محیطی مناسب برای بهره مندی بیش از پیش شهروندان تهرانی تبدیل خواهد شد، گفت: این مجموعه می تواند در ارتباطی موثر با حرم مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهدا، محرکی برای سرزندگی و نشاط بیشتر در این محدوده از پایتخت باشد.

گفتنی است در بازدید قائم مقام شهردار تهران و هیئت همراه از پروژه احداث مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب، ضمن اعلام پیشرفت 85 درصدی عملیات اجرایی گام نخست پروژه، موارد مهمی همچون مدیریت بهره برداری از این نمایشگاه بین المللی، راه اندازی ایستگاه مترو و احداث تقاطع شبدری شهرآفتاب مطرح و تصمیماتی به منظور اجرای اقدامات پیش نیاز برای بهره برداری از گام نخست پروژه اتخاذ شد. همچنین مقرر شد اقدامات پیش بینی شده در گام دوم پروژه به سرعت در دستور کار قرار گیرد. لازم به ذکر است گام نخست مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب شامل حدود 40 هزار مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی است که این رقم در گام دوم به حدود 70 هزار مترمربع افزایش می یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجتمع ، اولویت ، شهر آفتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار