همزمان با هفته وقف؛

اجرای موقوفات روضه‌ و تعزیه داری امام حسین (ع) در 4 هزار امامزاده و بقعه کشور

معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: موقوفات روضه و تعزیه‌داری حضرت سید شهدا (ع)همزمان با هفته وقف و دهه آخر صفر در 4 هزار بقعه و امامزاده کشور اجرا می‌شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی حاتمی معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای موقوفات روضه‌و تعزیه داری امام حسین (ع)، شهادت امام رضا (ع)، پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) همزمان با هفته وقف و دهه آخر ماه صفر در 4 هزار بقعه و امامزاده کشور در دستور کار معاونت اوقافی و حقوقی و امور مجلس اوقاف و امور خیریه کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح با توجه به متقارن شدن هفته و دهه آخر ماه صفر از 29 آذر ماه آغاز و تا 5 دی ماه سال 93 در امامزادگان و بقعه‌های کشور در دست اجرا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی اظهار داشت: در این طرح ویژه برنامه‌های وقف دهه آخر ماه صفر و مناسبتهای ماه صفر در 4 هزار امامزاده و بقعه کشور با همکاری و مشارکت معاونت اوقافی، حقوقی و امور مجلس و معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار خواهد شد.
 
وی اشاره کرد: اجرای موقوفات روضه‌ و تعزیه‌داری امام حسین(ع)، برگزاری ویژه‌ برنامه‌های اربعین حسینی (ع) رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی خاطر نشان کرد: برپایی 50 پایگاه وقف با عنوان همه واقف باشید در استانهای و شهرستانهای کشور همزمان با هفته وقف، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در خصوص موقوفات از اقدامات دیگر اوقاف و امور خیریه کشور است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: وقف ، امامزاده ، تعزیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار