رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: اکنون خیرین ما نزدیک به 2 هزار میلیارد در راستای بهداشت و درمان کشور انجام دادند که این رقم معادل یک ششم بودجه کشور در زمینه بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، علی زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در سیزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا  اظهار داشت: دفاع مقدس به امدادگران ما یک هویت متفاوتی را اهدا کرد، امدادگران ما در سخت‌ترین شرایط از مداوای مجروحین و رزمندگان دست نکشیدند.

وی تصریح کرد: در شورای این مجمع اندیشیده شده است که تمامی تلاش خود در راستای پیشرفت بهداشت و درمان کشور صورت گیرد که این کار، کار ارزشمندی است.
 
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: اکنون خیرین ما نزدیک به 2 هزار میلیارد در راستای بهداشت و درمان کشور انجام دادند که  این رقم معادل یک ششم بودجه کشور در زمینه بهداشت و درمان  است.
 
زالی در پایان خاطرنشان کرد: بیماری سرطان با تغییر جامعه به شهرنشینی پیش بینی می‌شود که وسیعتر شود و در سال‌های اینده بحث سرطان گونه‌های متفاوت‌تری را در جامعه نشان می‌شود و خوشبختانه در خیریه امدادگران عاشورا آموزش همگانی برای پیشگیری و جلوگیری از بیماری سرطان صورت گرفته است زیرا انواع سرطان قابل پیشگیری خواهد بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زالی ، سازمان ، نظام ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار