این هفته بخش راه شاهد اتفاقات بسیاری از جمله افتتاح خط راه آهن گرگان به اینچه برون و به گفته رییس سازمان بنادر و دریا نوردی بندر شهید بهشتی تا کنون پیشرفت 55 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته بخش راه شاهد اتفاقات بسیاری از جمله افتتاح خط راه آهن گرگان به اینچه برون و برگزاری همایش سازمان ها بنادر و ارگان های در یایی بود.

براساس این گزارش  با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی؛

همزمان با نخستین روز از شانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سه فروند شناور تجاری و خدماتی مجموعاً به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال در بندرعباس به بره برداری رسید.

گزارش/

کاهش طول مسیر حمل و نقل بین المللی کشورهای مستقل مشترک المنافع تا خلیج فارس و اروپا، اتصال کشورهای آسیای میانه به آب های آزاد دریای جنوب، جا به جایی و صادرات میلیون ها تن غلات مازاد، به ویژه گندم در کشور قزاقستان از جمله مزایای اصلی طرح راه آهن گرگان _اینچه برون به شمار می رود.

همزمان با برگزاری شانزدهمين همايش و نمايشگاه صنايع دريايی ايران، پنج قرارداد سرمايه‌گذاری در بخش‌های نفتی و آب شيرين‌كن با اعتباری معادل 5 هزار و 620 ميليارد ريال با حضور مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی کشور منعقد می‌شود.

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری خبر داد

هدایتی گفت: در 10 سال گذشته تعداد کشته‌های از 29 هزار نفر به 18 هزار نفر در جاده‌ها رسیده است که 31 درصد آن را عابران و موتورسواران تشکیل می‌دهد.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت سازمان راهداری خبر داد:

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت سازمان راهداری گفت: برای ساخت مجتمع رفاهی و خدماتی 17 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

مديرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد:

مديرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از آمادگی 21 فرودگاه کشور برای عمليات حج عمره 93-93 خبر داد و گفت: امسال فرودگاه لارستان نيز در جمع فرودگاه‌های دست‌اندرکار عمليات حج حضور خواهد داشت

عضو هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی خبر داد:

مسعودنژاد گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های بنادر ایران دارای وضعیت بسیار مطلوبی هستند و در آینده نزدیک باید به هاپ منطقه تبدیل شود.


معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای:

آدم‌نژاد گفت: تا سال 1395، هزار و 900 دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کشور گذاشته می‌شود.

وزير راه‌آهن هند خبر داد:

وزير راه‌آهن هند در مذاكره با وزير راه و شهرسازی بر آمادگی شركت‌های هندی برای سرمايه‌گذاری در بخش ريلی کشورمان تاكيد و از گسترش همكاری‌ها در حوزه حمل و نقل استقبال كرد.

مدیرعامل سازمان بنادر خبر داد:

سعیدنژاد گفت: بندر شهید بهشتی در حال حاضر پیشرفت 55 درصدی داشته است.

شوشتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: در تلاش هستیم تمام امکانات و تجهیزات فرودگاه‌ها را افزایش دهیم و در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش تعداد فرودگاه‌ها وجود ندارد.

مدیریت عامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بنادر ایران همواره با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی روبرو است و بندر شهید بهشتی در حال حاضر با پیشرفت 54 درصدی روبرو است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار