رئیس کل بیمه مرکزی:

کارشناسان کمترین سهم را در تدوین قوانین بیمه بازرگانی دارند/ رسیدگی به شکایات بیمه شدگان با پورتال بیمه مرکزی

امین گفت: رسیدگی به شکایات بیمه گذاران از طریق پورتال بیمه مرکزی انجام می‌شود که این یک اقدام مناسب در راستای مشتری مداری و حمایت از حقوق بیمه‌گذاران است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ محمد ابراهیم امین  صبح امروز در بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، گفت :همه شرکت‌های بیمه تلاش می‌کنند، سهم بازارخود را با مشتری مداری درست نسبت به سایر شرکت ها افزایش دهند زیرا مشتری مداری از ارکان اصلی کار بیمه‌گری است و اگرمدیری در کار خود به فکر رعایت حوق مصرف کننده نباشد، نشان از عدم تسلط وی به حرفه خود است.

توانگری مالی شرکت های بیمه ای بررسی شد

وی در خصوص آیین نامه نظارت بر توانگری مالی در شورای عالی بیمه گفت: سعی کردیم برای اولین بار حاشیه توانگری مالی شرکت‌های بیمه را بررسی و برای اعلام عمومی منتشر کنیم و امسال برای اولین بار صورت‌های مالی بیمه‌ها را کنترل کردیم و برای اطلاع عموم بر پرتال مقررات و نظارت بیمه مرکزی قرار داده شد .

رسیدگی به شکایات بیمه شدگان از طریق پورتال بیمه مرکزی

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: رسیدگی به شکایات بیمه گذاران از طریق پورتال بیمه مرکزی انجام می‌شود که این یک اقدام مناسب در راستای مشتری مداری و حمایت از حقوق بیمه‌گذاران است.

امین خاطرنشان کرد: متأسفانه در تدوبن قوانین بیمه های بازرگانی از نظرات کارشناسان صنعت بیمه استفاده نشده است و اگر این روند ادامه پیدا کند، شرکت‌های بیمه به مرور توانگری مالی خود را از دست می‌دهند، بدون آنکه خودشان مقصر باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، امین ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار