کارگردان مجمومه انیمیشنی "ملوچ" با اعلام این خبر گفت: در اين مجموعه سعي شده عروسک ها از لحاظ بصري و ساختاري متفاوت باشند و نقائص معمول در کارهای عروسکی را نداشته باشند.

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا؛ مهدي خرميان در ادامه افزود : عروسک ها از نظر مفصل و اسکلت با عروسک هايي که اسکلت هاي سنتي دارند متفاوت هستند. در اين عروسک ها از اسکلت هاي پلاستيکي استفاده شده است و کف پاهاي اين عروسک ها به جاي پيچ ، از آهن ربا استفاده شده است.
      کارگردان ملوچ ضمن اشاره به نقل قولی از اژدر دلداده، انیماتور این مجموعه، خاطر نشان کرد: در انيميشن عروسکي ، شما مستقيما با دستهايتان عروسک را لمس مي کنيد و حالتهاي مختلفي به آن مي دهيد و به گونه اي مي توانيد ارتباط حسي با کاراکتر برقرار کنيد. در اينجا انيماتور و عروسکش به مثابه يک بازيگر تئاتري که روي سن ايستاده است و با حرکات بدن خود با تماشاچيانش ارتباط برقرار مي کند ، مي تواند در قالب انيميشن احساساتش را براحتي به بينندگانش منتقل سازد
        وی با اشاره به پژوهش های تیم تولید اظهار داشت: مجموعه انیمیشنی «ملوچ» را با تمرکز بر مسائل روان شناختي کودک  مانند پرورش استعدادهاي کودکان ، ترس از تاريکي و... تولید کرده ایم.
          خرمیان در ادامه افزود: به همین دلیل مسائل روزمره اي همچون ارتباط با ديگران، ترس از تاريكي و تنهايي، رعايت نظم و انضباط، وقت شناسي از جمله مباحثي است كه در انيميشن "ملوچ" به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.
            مجموعه 52 قسمتی «ملوچ» با تکنيک انيميشن عروسکي، براي گروه سنی خردسال و به همت مرکز پویانمایی صبا، و تولید شده و پخش آن از روز پنج شنبه ساعت 14:45 شروع شده است.





            انتهای پیام/

              اخبار پیشنهادی
              تبادل نظر
              آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.