کاپیتان 33 ساله چلسی در آخرین فصل قرارداد خود قرار دارد و از هم‌اکنون صحبت‌هایی در مورد تمدید قرار وی مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جان تری، تمام دوران بازی حرفه‌ای خود را در باشگاه چلسی سپری کرد. او فقط در سال 2000 برای مدت کوتاهی به عنوان بازیکن قرضی راهی ناتینگهام فارست شد.
 
حالا تری 33 ساله به ماه‌های پایانی قرارداد خود نزدیک می‌شود و با توجه به قوانین سخت‌گیرانه چلسی در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان پا به سن گذاشته، گزینه‌های مختلفی به او پیشنهاد می‌شود.
 
در باشگاه چلسی قرارداد بازیکنان بالای 30 سال فقط یک سال تمدید می‌شود. البته سال بعد باز هم امکان تمدید یک ساله وجود دارد. در مورد جان تری گزینه‌ای بهتر از تمدید یک ساله با چلسی وجود ندارد.
 
از سوی دیگر، حضور بازیکنان گران‌قیمت و سرشناس دیگر در تیم چلسی موجب می‌شود سران باشگاه نتوانند پیشنهاد چندان بالایی به وی ارائه دهند. البته جان تری از حمایت کامل ژوزه مورینیو برخوردار است و احتمالاً سرمربی پرتغالی بتواند او را به ماندن در استمفورد بریج تشویق کند.
 
*ایوانوویچ سرمربی چلسی را آقای خاص نمی‌داند
 
برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع اهل صربستانی تیم چلسی نظری متفاوت با دیگران در مورد ژوزه مورینیو دارد. به گفته ایوانوویچ، ژوزه مورینیو آقای خاص نیست، بلکه باید او را آقای تمام‌عیار نامید.
 
مدافع آبی‌پوشان در دفاع از این ادعای خود گفت: مورینیو باهوش‌ترین مربی است که در تمام عمرم دیدم، او دقیقاً می‌داند چه کار می‌کند، مورینیو نسبت به جزء جزء خواسته‌های خود از تیم آگاهی کامل دارد و تک تک بازیکنان را به طور کامل می‌شناسد. مورینیو می‌داند در شرایط حساس و پراسترس چگونه رفتار کند و مهارت زیادی در آرام کردن فضای تیم دارد. کار کردن با او حقیقتاً بسیار لذت‌بخش است، به همین دلیل است که او را آقای تمام‌عیار می‌دانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار