شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکل خاصی در مرز مهران برای زائران حسینی وجود ندارد/ لغو عوارض خروج از سوی شهرداری

نماینده مردم ایلام، شیروان، چرداول و مهران گفت: در مسیر سفر زائران به کربلای حسینی مشکل خاصی وجود ندارد، بجز اینکه زائران چند ساعتی معطلی می‌شوند تا گذرنامه‌شان مهر بخورد.

"احمد شوهانی" نماینده مردم ایلام، شیروان، چرداول و مهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و سفر زائران ایرانی به کربلا، گفت: طی بازدیدی که امروز از نقطه صفر مرزی صورت گرفته، مشکل خاصی در مرز مهران وجود ندارد.
 
وی افزود: بخاطر اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم، زائران می‌توانند بدون ویزا به کشور عراق سفر کنند، با توجه به بالا بودن زائرین کارهای لازم با چند ساعت معطلی انجام می‌شود و ما در حال حاضر  زائری نداریم که از دیروز تا امروز معطل شده باشد. کسانی که امروز صبح آمده‌اند در حال حاضر در صف هستند که گذرنامه‌شان مهر بخورد و به آن طرف مرز بروند.
 
نماینده مردم ایلام تاکید کرد: در مسیر سفر زائران مشکل آنچنانی وجود ندارد، بجز اینکه زائران چند ساعتی معطلی می‌شوند تا گذرنامه‌شان مهر بخورد.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه شهرداری عوارض خروجی را برداشته است، تاکید کرد: شهرداری تهران در مرز مهران مستقر است و همه امکاناتی همچون آب و غذا را در اختیار زائرین حسینی قرار داده است، همچنین همه مسئولان منطقه‌ای بسیج‌ شده اند و  تاکنون هیچ اتفاق خاصی نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.