معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 و مرتفع شدن مشکل آب گرفتگی خیابان‌های آزادی طوس و جیحون با پخش 12تن آسفالت طی آبان ماه خبر داد.

مصطفی بیگی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:‌ایجاد زمینه‌های رفاه، آسایش و تردد ایمن و آسان شهروندان، از موضوع‌های مورد توجه مدیریت شهری این منطقه است و بر همین اساس بستر مناسب برای خط کشی با اجرای عملیات  تراش و روکش آسفالت در برخی از معابر منطقه، فراهم شد.
 
وی افزود: از تعداد 40تقاطع مهم و شریانی منطقه به مساحت 6400متر مربع تعداد 5تقاطع به میزان 600متر مربع با استفاده از 400تن آسفالت با اجرای عملیات تراش و روکش آماده خط کشی و تردد ایمن عابران شده است.
 
به گفته معاون فنی و عمران منطقه، با پخش 12هزار تن آسفالت در طی آبان ماه جاری مشکل آب ماندگی خیابان‌های آزادی، طوس و جیحون مرتفع شد.
 
بیگی با اشاره به این که  این طرح در قالب تحقق اهداف پروژه خط سفید در دست اجرا است، خاطر نشان کرد: بنابر برآورد و شناسایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، در سال جاری بالغ بر 25نقطه واجد شرایط آسفالت، شناسایی شده و در دستور کار این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار