غلامی: فرصت رسیدن به قهرمانی را داریم/ باخت‌های سنگین گذشته را فراموش کردیم

عادل غلامی سرعتی زن تیم والیبال میزان خراسان گفت: با درایتی که کادر فنی داشت، خوشبختانه شرایط روحی و روانی بازیکنان به وضعیت ایده آ‌ل و مطلوبی رسیده است.

 عادل غلامی سرعتی زن تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دو باخت اخیرمان در لیگ امسال با افت روحی مواجه شده بودیم اما حضور بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای در ترکیب تیم باعث شد تا وضعیت تیم به سرعت به شرایط مطلوب خود بازگشت در حال حاضر می‌دانیم که دو باخت قبلی فقط یک حادثه بود البته ناگفته نماند که باخت مقابل پیکان اصلا فنی نبود ولی در زاهدان چون بد بازی کردیم‌ باختیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در لیگ امسال‌ هیچ تیمی ضعیف نیست ما مقابل زاهدان روز خوبی را نداشتیم به هیچ عنوان باختمان ناشی از  دست کم گرفتن حریف نبود وضعیت‌مان به گونه‌ای بود که حتی در صورت تعویض بازیکنان ذخیره هم نتوانستند هیچ کمکی برای کسب امتیاز به تیم بکنند البته ناگفته‌ نماند که زاهدانی‌ ها فراتر از حد خودشان مقابل ما ظاهر شدند.
 
 سرعتی زن تیم والیبال میزان خراسان یادآور شد: برای رسیدن به عنوان قهرمانی مصمم هستیم، در این راستا جا، زمان و فرصت جبران داریم. من تجربه این گونه وضعیت‌ها را در لیگ با تیم کاله آمل در سالهای گذشته داشته‌ام، به طوری که فصل قبل در مرحله گروهی بد کار کردیم ولی با موقعیت خوبی به پلی آف راه یافتیم.

غلامی افزود: به طور کلی تیم هایی که در ترکیب آنها تعداد زیادی ملی پوش حضور دارد در کوران مسابقات لیگ تا حدودی دچار مشکل می‌شوند چون بازیکنان ملی پوش به دلیل فشردگی برنامه‌های بین المللی خسته هستند و در تیمهای باشگاهی هفته‌های ابتدایی لیگ هماهنگی‌ بالایی با دیگر هم تیمی‌های خود ندارند به طور حتم در ادامه کار به اوج وضعیت آمادگی خود خواهیم رسید.

وی در خصوص دیدار هفته چهارم تیم میزان و تعاون گنند اظهار داشت: این بازی هم حساس و سنگین است. حریف گنبدی ما هفته گذشته استراحت داشته و از این فرصت برای ریکاوری و رسیدن به آمادگی مطلوب استفاده کرده‌اند، به هیچ عنوان آنها را دست کم نگرفته و بدون در نظر گرفتن نتایج گذشته این تیم با تمام قوا مقابلشان ظاهر خواهیم شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، سرت ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار